|

درخواست سرمربی استقلالی از هواداران نساجی چیست؟!

نساجی

رحمتی: یک خواهش برادرانه از تمام هواداران و خبرنگاران دارم؛ اینکه تیم نساجی را تحت فشار نگذارید.

لینک کوتاه کپی شد

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار نساجی و صنعت نفت عنوان کرد: این برد و سه امتیاز را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنم. تماشاگرانی که تیمشان ۱۷ بازی نبرده بود که سه مسابقه سهم من بود، اما امروز عاشقانه از همان اول بازی از تیمشان حمایت کردند و این سه امتیاز، برد و شکستن طلسمی که ناحق برای نساجی بود را به هواداران تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که امروز با تمام توان و قلب و وجودشان برای این هواداران در زمین فوتبال بازی کردند. امروز فقط و فقط برای خوشحالی هواداران و خانواده‌هایمان که جزء این هواداران هستند، فوتبال بازی کردیم. دست تک‌تکشان را می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم که خیلی خوب و منطقی کار کردند.

سرمربی نساجی تصریح کرد: یک خواهش برادرانه از تمام هواداران و خبرنگاران دارم؛ اینکه تیم نساجی را تحت فشار نگذارید و توقع بیش از اندازه از این تیم نداشته باشید. این تیم نیاز به کار و زمان دارد. هنوز بازیکنان نساجی کامل نشده‌اند و دراختیار ما نبوده‌اند. از تیم حمایت کنید و اجازه دهید تا این مسیر را با آرامش در کنار هم برویم.

او یادآور شد: از آقایان حدادیان، بایندریان و درودگر تشکر می‌کنم، چراکه در این مدت که تیم نتیجه نمی‌گرفت و نمی‌برد، اینقدر جانانه پای تیم نمی‌ایستادند ولی به عشق این مردم و شهر پای این تیم ماندند و همه جوره زحمت کشیدند تا امروز در این نقطه بایستیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: بازیکنانی که از سال گذشته در نساجی آمدند و نفراتی که در نقل و انتقالات اضافه شدند، تلفیقی از بازیکنان دونده، تکنیکی و تاکتیک‌پذیر هستند. خیلی دوست داشتیم امروز برنده باشیم و از همان اول بازی خیلی هجومی کار کردیم و فقط ناراحت هستم که نتوانستیم کلین‌شیت کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی