|

جانشین حسینی در استقلال گلر اتریشی است؟!

هنوز مشخص نیست شماره یک تیم استقلال در فصل آینده چه کسی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

از مدتها قبل این خبر درباره سیدحسین حسینی مطرح شده بود که او با توجه به پایان قراردادش با استقلال و البته عملکردی که در طول فصل گذشته داشته، شانس چندان زیادی برای ادامه همکاری با آبی‌ها نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ آخرین به روز رسانی درباره او این بود که نکونام به دنبال یک دروازه‌بان دیگر است و حسینی تنها در شرایطی در استقلال ماندنی خواهد شد که سرمربی جدید آبی‌ها نتواند گزینه مورد نظرش را پیدا کند.

در شرایطی که تمام گزینه‌های داخلی استقلال با تیمهای دیگر قرارداد بسته‌اند، این احتمال وجود دارد که نکونام سراغ یک دروازه‌بان خارجی برود.

امروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر آنکه دروازه‌بان مورد نظر سرمربی استقلال سابقه بازی در لالیگا را دارد منتهی بر اساس اطلاعات فوتبالی، گزینه نکونام کسی نیست جز کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی فولاد که سابقه بازی در سپاهان را دارد و فصل نسبتا خوبی را در اهواز پشت سر گذاشت.

گویا نکونام پیگیر آوردن کنت از اهواز به تهران است منتهی با توجه به اینکه این دروازه‌بان اتریشی، چند ماه قبل قراردادش را با فولاد تمدید کرده، استقلال کار راحتی برای گرفتن رضایتنامه او نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی