|

امباپه و نیمار شاخ تو شاخ شدن بددددد؛ مسی هم نتونست جداشون کنه!!!

در ابتدا قرار بود نیمار به تنهایی ستاره بزرگ پاریس سنت ژرمن باشد اما پس از اندک زمانی امباپه به این تیم آمد و همه چیز را بهم ریخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیکنان بزرگ دردسرهای بزرگ دارند و کنترل آنها مربی بزرگ هم میخواهد. بعضی تیم ها پرستاره اند اما هماهنگی ندارند و همین باعث عدم پیشرف آن تیم ها میشود. برای مثال رئال مادرید به مربی گری رافا بنیتز که دیدیم توان جمع کردن رئال را نداشت اما پس از اخراجش زیدان توانست همان تیم را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. پس صرفا ستاره داشتن ملاک نیست بلکه مربی توانا برای برقراری هارمونی مناسب از شروط اولیه موفقیت یک تیم است.

در همین راستا پاریس سنت ژرمن سالهاست بدنبال مربی ای برای هماهنگ کردن ستاره های تیمش است و ناصر الخلیفی سال به سال بیشتر حرص میخورد. در چند سال اخیر یکی از دلایل عدم موفقیت آنان ترافیک ستاره بوده که اغلب این اتفاق در خط حمله این تیم می افتاده. اکثر بحث های حاشیه ای این تیم پیرامون درگیری نیمار و امپابه است و آنچنان که باید ارتباط مناسبی بین این دو برقرار نیست.

امباپه کاسه کوزه نیمارو بهم ریخت

امباپه بعنوان ستاره حال حاضر دنیا، یعنی فردی که احتمال تسلط وی بر فوتبال جهان بیش از دیگران می رود، اعتماد بنفس و غرور بسیاری دارد و مشخصا زیر سایه هیچ کسی حاضر نیست برود مخصوصا نیمار. نیماری که سالها پیش با تمام تلاش از بارسلونا خریداری شد و ناصرالخلیفی به هر چه از ساز نیمار نواخته شد رقصید. او را به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کرد و با شرایطش همه جوره کنار آمد. امباپه هم همینطور بود. از همان ابتدا رئال مادرید به این بازیکن چشم دوخته بود و امباپه هم به شدت دوست داشت در این تیم بازی کند اما مدیرعامل پاریس سنت ژرمن هرطور که میتوانست امباپه را خرید و با تلاشی بیش از پیش او را در این تیم حفظ کرد تا بتواند ابر تیم بسازد.

امباپه

نیمار گول پاریس رو خورد

نیمار بعنوان بازیکن اول به پاریس آمده بود و چندی نگذشت که این قضیه عوض شد. درخشش کیلیان امباپه در موناکو و لیگ قهرمانان چشم ناصرالخلیفی را گرفت و او را دلباخته کرد. پس امباپه را بعنوان ستاره اول تیمش خرید. مسئله از اینجا آغاز شد که امباپه و نیمار هردو به یک منظور خریداری شده بودند و هیچکدام حاضر به شماره دو بودن نیستند.

نیمار

امباپه به نیمار زور میگه

پس از جام جهانی 2018 و عملکرد چشمگیرش در آن جام وی رسما به ستاره اول تیم تبدیل شد. درآمد بشتری هم کسب کرد و رفته رفته نیمار را کنار زد تا جایی که دیگر هیچکس این دو را باهم مقایسه نمیکند و برای همه پر واضح است که امباپه از نیمار سرتر است.

نیمار و امباپه

مسی هم نتونست درستشون کنه

در آخرین اقدام برای برقراری صلح بین این دو بازیکن، ناصرالخلیفی مسی را خرید تا شاید با تجربه و مهارت او بتواند این دو را کنار هم نگه دارد و ابر تیمی فراموش ناشدنی بسازد اما فصل پیش که اینطور بنظر نمی آمد. عملکرد تمام خط حمله تعریفی نداشت و حتی مسی هم نتوانست آن چیزی باشد که باید. پس اینگونه بود که این تیم هموز هم نتوانسته موفقیتی در لیگ قهرمانان داشته باشد و تنها توفیق آنان در سالهای اخیر بردن لوشامپیونه است.

مسی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها