|

تبلیغ آب تنی در جکوزی با کت شلوار؛ حرکت لوسی که گل به خودی شد

shayanews

این ویدئو که از یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران منتشر شده است، مردی را نشان می دهد که با کت و شلوار و کراوات داخل وان جکوزی شناور است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هرچه در حوزه تبلیغات پیش می رویم، جای اینکه به عنوان مخاطب، تماشاگر رشد و ترقی روزافزون خلاقیت باشیم، بیشتر شاهد سقوط روش های بازاریابی در انتخاب های صاحبین برندها بوده ایم! حال آنکه بی شک در سرزمین ما نیز یافت می شوند افرادی که در این حوزه صاحب نظر باشند و بتوانند راهکارهایی را ارائه دهند که مفید فایده واقع شود. کما اینکه به کارگیری چنین متخصصینی در امر تبلیغات، نه تنها بذر پیشرفت را در خاک یک حرفه می کارند، بلکه گاهی قادرند آوازه ی آن را تا قله نیز پیش برانند. اما اینطور که از ظاهر امر پیداست، برخی صاحبین مشاغل برای تبلیغ محصول خود، گاها راه هایی را انتخاب می کنند که بیشتر تاسف برانگیزند تا ترغیب کننده ی مشتری!

3

تبلیغ با کت و شلوار در آب

چندی پیش در همین راستا، شاهد نمایش تبلیغاتی مضحکی بودیم که ویدئوی منتشر شده از آن فضای مجازی را قبضه کرده و از شدت مسخرگی مدام در حال دست به دست شدن است. این ویدئو که از یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران منتشر شده است، مردی را نشان می دهد که با کت و شلوار و کراوات داخل وان جکوزی شناور است! حال آنکه برای رخ دادن چنین پدیده ای، چه در سر مدیران و تصمیم گیرندگان این مجموعه می گذشته، ما را در هاله ای از ابهام فرو برده است. هرچند، اتفاق روی داده آنقدر سطحی است که شاید اساسا درست نباشد که نام تبلیغات را روی آن بگذاریم.

2

مجبورید به هر قیمتی اعلام وجود کنید؟

اینکه رخ دادن چنین رویدادی از پیش تعیین شده است یا خیر هنوز مشخص نیست. اما چیزی که تاکنون بیش از همه کاربران فضای مجازی را به واکنش وا داشته، حضور این فرد با پوششی رسمی داخل وان آب بوده است! حال سوالمان از شرکت تولید کننده این است که اگر بنا را بر تبلیغ محصولتان گذاشته بودید، آیا بهتر نبود کمی قبل تر، زمانی را نیز برای طراحی آن صرف می کردید که خلق خدا را با کت و شلوار داخل وان جکوزی نفرستید؟ اصلا به این فکر کردید که در حال رقم زدن چه رویداد تمسخر برانگیزی برای خود و به دستان خود بوده اید؟

بالا رفتن با حواشی همیشه به سقوط با سر ختم می شود

وقتی عمیق تر به این رویداد نگاه می کنیم و از زوایای مختلف آن را مورد بررسی قرار می دهیم، در می یابیم که ممکن است این فقط یک بازی تبلیغاتی کودکانه برای بر سر زبان افتادن باشد! در اینصورت، کسی منکر تاثیر حاشیه در فرآیند دیده شدن یک نام توسط مخاطب عام نیست. اما سوال اینجاست که آیا چگونگی شهرت این نام نیز دارای اهمیت است یا خیر؟!

 تا به امروز تاریخ بارها و بارها اثبات کرده که ایجاد شهرت به عوامل نیک و بد بسیاری مرتبط است. اما ماندگاری آن صرفا در گرو خوشنامی خواهد بود. کما اینکه اگر برند سازنده این محصول هدفش دیده شدن از چنین راه هایی باشد، باید پیشتر این سوال را نیز از خود می پرسید که چرا مردم باید به مجموعه ای که برای تبلیغ محصول برنامه ی تدوین شده ای ندارند اعتماد کنند؟ حال آنکه اگر محصولتان پر از مزیت است نیز بدانید که با چنین اقداماتی گل به خودی زده اید و بس.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی