|

میدان سرخ سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان

«میدان سرخ» نام اولین سریال ابراهیم ابراهیمیان در مقام کارگردان است و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح…

لینک کوتاه کپی شد

نشان (لوگو) سریال «میدان سرخ» اولین سریال ابراهیم ابراهیمیان رونمایی شد. طراحی لوگو این سریال را میثم میرزائی و ساخت ویدیو را کیومرث بیک زند برعهده داشته است. «میدان سرخ» نام اولین سریال ابراهیم ابراهیمیان در مقام کارگردان است و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می‌کنند.

ابراهیم ابراهیمیان فیلم‌های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «عادت نمی کنیم»، «پیلوت» و « دابلند » را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره‌های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد. این سریال نمایش خانگی به صورت اختصاصی در فیلیمو پخش خواهد شد و بازیگران، عوامل و زمان پخش آن نیز به ‌زودی اطلاع رسانی می‌شود.

پیشنهاد می شود: کنایه شهاب حسینی به روحانی در «همرفیق»

بیوگرافی ابراهیم ابراهمیان

ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان، نویسنده و تدوین‎گر، سال 1360 در تهران متولد شد. وی فارغ‎التحصیل رشته‎ی کارگردانی است. ابراهیمیان فعالیت سینمایی خود را از سال (1392) با فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» آغاز کرد. ابراهیمیان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۹۲ در ۳۲ سالگی در فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم عادت نمی‌کنیم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ابراهیم ابراهیمیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون صابر ابر، نازنین بیاتی، رابعه مدنی و نقی سیف‌جمالی را تجربه کرد.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان فعالیت در فیلم عادت نمی‌کنیم بوده است. ابراهیم ابراهیمیان سال ۱۳۹۴ در ۳۴ سالگی فیلم عادت نمی‌کنیم را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. ابراهیم ابراهیمیان توانست با فعالیت در فیلم عادت نمی‌کنیم تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی توانست سطح کاری او را متحول کند.

مهم ترین اثر ابراهیمیان در بازیگری

با اینکه ابراهیم ابراهیمیان را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. ابراهیم ابراهیمیان علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر ابراهیم ابراهیمیان در حرفه‌ی نویسنده، فیلم عادت نمی‌کنیم است. مهم‌ترین اثر ابراهیم ابراهیمیان در حرفه‌ی بازیگر، سریال از کوچه‌های باران است.

منبع: مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی