|

هوتن شکیبا مهمان قسمت دوم «همرفیق» + بیوگرافی

«همرفیق» به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی هر پنجشنبه ساعت ۹ شب به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌شود. در قسمت دوم هوتن شکیبا مهمان همرفیق اس…

لینک کوتاه کپی شد

قسمت دوم برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی آماده پخش شد. برنامه گفتگو محور همرفیق با اجرای شهاب حسینی در قسمت دوم به سراغ هوتن شکیبا رفته است. شکیبا در این برنامه به همراه بهترین رفیقش حاضر می‌شود. هوتن شکیبا بازیگر سینما و تلویزیون است است. او که با بازی در سریال لیسانسه‌ها شهرت پیدا کرد، در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد گردید.

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا 24 خرداد ماه سال 1363 در سنندج متولد شد و به گفته خودش در کودکی خجالتی و کم رو بود. او در خانواده ای کرد تبار متولد شد. مادر هوتن شکیبا معلم بود و پدرش کارمند اداره کشاورزی و تنها یک برادر به نام هومن دارد که از او بزرگتر است و در هنر نقاشی متبحر است. خانواده مادری هوتن شکیبا دستی در هنر داشتند و هوتن برخلاف نظر پدرش که مخالف بازیگر شدن او بود به این حرفه ورود کرد و به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

هوتن شکیبا دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و در رشته کارگردانی تئاتر وارد دانشگاه سوره شد و کارشناسی ارشد بازیگری اش را از دانشگاه هنر دریافت کرد. یکی از ماندگارترین اتفاقات دوران هنری هوتن شکیبا مربوط به صداپیشگی او در مجموعه کلاه قرمزی در کنار حمید جبلی و ایرج طهماسباست. هوتن شکیبا در این مجموعه صداپیشگی عروسک دیبی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: شایعه جدایی و طلاق شهاب حسینی از همسرش همزمان با همرفیق

«همرفیق» به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی هر پنجشنبه ساعت ۹ شب به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌شود. قسمت نخست این برنامه با حضور نوید محمدزاده و وحید جلیلوند هفته گذشته از سامانه نماوا پخش شد. بر اساس آماری که پلتفرم نماوا منتشر کرده است در قسمت نخست حدود ۲۰ میلیون بار این برنامه از طریق پلتفرم نماوا دیده شده است.

منبع:

فرارو، نمناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها