|

عکس های غاده عویس؛ خبرنگاری که خوش خدمتی اش به تجاوز ختم شد!

غاده عویس خبرنگار لبنانی از محمد بن سلمان ولی‌عهد سعودی به علت هک گوشی همراه و انتشار تصاویر خصوصی ‌اش به دادگاهی در آمریکا شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

غاده عویس خبرنگار لبنانی از ولی‌عهد سعودی و امارات به علت هک گوشی همراه و انتشار تصاویر خصوصی‌اش به دادگاهی در آمریکا شکایت کرد. «غاده عویس» خبرنگار لبنانی شبکه الجزیره در صفحه توئیتر خود نوشت که از «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و «محمد بن زاید» ولی‌عهد امارات به اتهام هک تلفن همراهش و انتشار تصاویر خصوصی او در شش ماه گذشته به دادگاهی در فلوریدا شکایت کرده است.

به نوشته عربی۲۱، او نوشت که بن سلمان و بن زاید گمان می‌کنند که می‌توانند خواسته‌هایشان را با پول بخرند یا دیگران را بترسانند، اما این اشتباه است. گمان می‌کنند که امکان محاکمه آن‌ها وجود ندارد و می‌توانند به رفتارهای مستبدانه خود ادامه دهند.
عکس های غاده عویس؛ خبرنگاری که خوش خدمتی اش به تجاوز ختم شد!

ماجرای هتک حرمت غاده عویس چیست؟

روزنامه مصری النهارنوشت، غاده عویس که مدتهاست در شهر حلب فعالیت کرده و دوشادوش گروه های تروریستی مخالف بشار اسد در حال ارسال خبر به این شبکه قطری بود، چند روز پیش به دعوت یکی از رهبران این گروه سلفی به دفتر وی رفت، اما با کمال تعجب شبه نظامیان النصره اجازه ورود تیم تصویر برداری الجزیره را به دفتر نداده و به زور غاده را با خود به داخل برده و از بقیه تیم خواستند فردای آن روز برای انجام مصاحبه باز گردند.
بر اساس گزارش های رسیده، گزارشکر زن الجزیره پس از این که مورد هتک حرمت قرار گرفت از طریق مرز ترکیه خاک سوریه را ترک کرد و در شرایط بسیار بد روحی به قطر منتقل شد. به گزارش شبکه خبر ، غاده عویس در بازگشت به قطر از این رهبر بلند پایه النصره شکایت کرد و خواستار مجازات وی شد. یاد آور می شود.
عکس های غاده عویس؛ خبرنگاری که خوش خدمتی اش به تجاوز ختم شد! عکس های غاده عویس؛ خبرنگاری که خوش خدمتی اش به تجاوز ختم شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی