|

ارزش سهام عدالت پنج شنبه 20 آذر؛ شرایط وام سهام عدالت چیست؟

ارزش روز ۳۶ شرکت موجود در پرتفوی سهام عدالت پنج شنبه 20 آذر برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۲ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان معاملات این هفته بورس ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۲ میلیون 200 هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت در حالی به این رقم رسید که هفته گذشته ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی حدود 11 میلیون و ششصد و بیست هزار تومان بود. البته ذکر این نکته هم ضروری است که سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود ۱۲.۸ میلیون تومان خواهد شد. از ۱۹ مردادماه، ۶۰ درصد سهام عدالت و همچنین سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس قابل ‌معامله شد.در این میان با نزولی شدن بازار سهام فروش سهام عدالت تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است. ارزش سهام عدالت پنج شنبه 20 آذر؛ شرایط وام سهام عدالت چیست؟

30 میلیون نفر مشمول طرح دریافت وام

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: ۳۰ میلیون از مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند از ابتدای ماه آینده از بانک‌های دولتی وام خرد دریافت یا اقدام به خرید کالا کنند. «علیرضا ماهیار» درباره چگونگی استفاده از کارت‌های اعتباری سهام عدالت افزود: این کارت‌ها مانند کارت‌های اعتباری است که دولت به کارمندان خود برای خرید کالا ارائه می‌کند، اما تفاوت آن این است که دارندگان این نوع کارت‌ها می‌توانند به‌جای خرید کالا درخواست وام خرد از بانک‌ها کنند. پیشنهاد می شود: قیمت روز خودروهای ایران خودرو ، سایپا و بهمن خودرو امروز پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹

نرخ سود وام سهام عدالت چقدر است؟

معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی، مکانیزم پرداخت وام خرد توسط بانک‌ها به دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت را با سود ۱۸ درصدی، البته بدون ضامن عنوان کرد و گفت: مزیت دریافت چنین وامی این است که سهام شخص به جای ضامن وام وثیقه می‌شود و متقاضی دیگر نیازی به ضامن ندارد.

شاخص بورس در هفته جاری چقدر رشد کرد؟

شاخص بورس در پایان هفته سوم آذر ماه با ایستادن روی سطح یک میلیون و 506 هزار و 268 واحدی ایستاد که نسبت به هفته گذشته رشد 35 هزار واحد را نشان می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها