|

قاتل ریحانه عامری ؛ پدر با تبر و بازهم با تهدید قبلی

بنابر اظهارات خواهر ریحانه در فضای مجازی پدر قاتل ریحانه عامری در آن سال به مادر ریحانه گفته است: «سر یک فرصت مناسب بالاخره ریحانه را می کش…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در روزهایی که خبر یک فرزند کشی در تالش و یک همسرکشی در آبادان توجه رسانه ها را جلب کرده است، مارای قتل فجیع ریحانه با تبر به دست پدرش جنجالی شد. به گفته مادرش و آنگونه که در فضای مجازی منعکس شده است پدر قاتل ریحانه عامری پیشتر در سال 1396 هم ریحانه را تهدید به قتل کرده بود.

به گزارش شایانیوز بنابر اظهارات خواهر ریحانه در فضای مجازی پدر قاتل ریحانه عاملی در آن سال به مادر ریحانه گفته است: «سر یک فرصت مناسب بالاخره ریحانه را می کشم».

هم آلت قتاله و هم تهدید قبلی قتل دختر، شباهت بسیار زیادی به ماجرای قتل رومینا اشرفی دارد. در آن حادثه هم پدر مادر رومینا را ترغیب به آموزش خودکشی به دختر کرده بود.

شایانیوز نمی تواند صحت کامل مطلب منتشر شده در فضای مجازی به نقل از خواهر ریحانه عاملی را تائید کند اما بعد از قتل فجیع ریحانه عاملی با تبر پلیس منتظر می شود تا پدر ریحانه باز گردد و در نهایت با بازداشت پدر او اعتراف به قتل می کند که ریحانه را با تبر کشته و در بیابانهای جاده چوپار رها کرده است.

قاتل ریحانه عامری ؛ پدر با تبر و بازهم با تهدید قبلی

خواهر از قاتل ریحانه عامری می ‌گوید:( این متن در فضای مجازی منتشر شده است)

از زبان خواهرش: صبح حدودای ساعت نه صبح به خونه پدری و مادرش می رود تا سری به آنها بزند،وقتی وارد خانه می شود، می بیند کسی در خانه نیست و در اتاق ریحانه هم قفل هست،هرچه در میزند جوابی دریافت نمیکن و گمان میکند که خواهرش در اتاق نیست،منتظر میماند تا مادر یا پدرش به خانه بیایند،هنگام چرخیدن در خانه متوجه بهم ریز بودن قالی ها می شود ولی بی توجه فقط انها را با پایش به حال قبل برمیگرداند.

چند دقیقه ای که میگذرد،پدرش وارد خانه میشود و وقتی دخترش را میبیند ،دستپاچه میشود و با بی اطلاعی خودش از اعضای خانواده وارد اتاق خوابشان میشود ،خواهر ریحانه میگید که وقتی پدرش از اتاق بیرون اماده لباس هایش را تابه تا پوشیده و با عجله از خانه خارج شده است.

[fvplayer id="107"]

پدر ریخانه عاملی قاتلش می شود!

مادر ریحانه زمانی به خانه می اید،دخترش سراغ ریحانه را از مادر می گیرد و مادر می گوید زمانی که صبح برای تعویض پلاک ماشین از خانه خارج شده، ریحانه داخل اتاقش بوده و در اتاق هم باز بوده و برای دختر تعریف میکند که شب گذشته چه اتفاقی در خانه افتاده است.

ریحانه شب قبل حدود ساعت یازده و نیم شب به خانه امده و با باباش بحث شده بخاطر دیر امدن و بعد از بحث ریحانه رفته توی اتاقش و خوابیده،پدر ریحانه رو کرده به زنش و گفته من سر یک فرصت مناسب بالاخره ریحانه رو میکشم(سال ۹۶ هم یکبار قصد کشتن ریحانه را کرده و اون را با چوب تا سرحد مرگ زده که تمام بدن ریحانه کبود و دست و پایش شکسته و خواهرش او را نجات داده).

خواهر ریحانه نگران میشود و می گوید شاید ریحانه داخل اتاق باشد و اتفاقی برایش افتاده،مادر و خواهر ریحانه هر جور شده درب اتاق را باز میکنن و میبینند که اتاق بسیار بهم ریخته و تمامی لباس ها وسط اتاق پهن شده اند،مادر قصد جمع اوری لباس هارا میکن که متوجه خیسی لباس ها میشود و وقتی لباس ها را کنار میزد،میبیند وسط اتاق غرق در خون است و دیوار ها هم خون پاشیده شده است.

پلیس کرمان پدر قاتل ریحانه عامی را دستگیر کرد

مادر و خواهر ریحانه عامری با دیدن این صحنه هولناک با پلیس تماس می گیرند و خیلی زود تیم های پلیسی در محل حاضر می شوند و در تحقیقات ابتدایی مشخص می شود مسیر خون تا کنار خودرو رفته است و فرضیه قتل پیش روی ماموران قرار گرفت.

نبود یکی از تبرهای پدر ریحانه عامری فرضیه قتل این دختر 22 ساله با تبر را پررنگ تر می کند و ماموران موبایل پدر ریحانه عامری را ردیابی می کنند و مشخص می شود وی در بیابان های روستای اختیار آباد بوده که در همین حین پدر وارد خانه می شود.

پدر ریحانه عامری وقتی وارد خانه شد، سراسیمه بود و سکوت کرده بود، پلیس و مردم به دنبال سرنخی از ریحانه عامری بودند و این در حالی بود که صندوق عقب خودروی پدر ریحانه عامری و پلاک خودرویش خون آلود بود.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ساعت 11 شامگاه دوشنبه پدر ریحانه عامری سکوتش را شکست و ادعا کرد دخترش را با ضربات تبر به قتل رسانده و او را به بیابان های روستای اختیارآباد در اطراف کرمان منتقل کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها