|

واکنش ها به درگذشت محمد علی کشاورز

با انتشار خبر درگذشت محمدعلی کشاورز اهالی هنر بار دیگر در غم فقدان یکی از پیشکسوتان این عرصه به سوگ نشستند.

لینک کوتاه کپی شد

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران ساعتی پیش در اثر بیماری‌های ناشی از کهولت سن در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

پیشکسوت سینمای ایران در نودمین و آخرین سالروز تولدش که در 26 فررودین 99 بود پیامی را منتشر کرد و نوشت: "عزیزانم یادمان بماند که این بلای همه‌گیر چه به ما می‌آموزد؟ این شرایط سخت تلنگری است برای تمام انسان‌ها. تمام انسان‌های فراموشکار! برای ما که عزیزترین و زیباترین لحظه‌های زندگی را در کنار خود داریم و قدر نمی‌دانیم. در تک تک ثانیه‌های حضور عزیزان و دوستان‌مان را بدانیم. زندگی را پاس بداریم."

واکنش ها به درگذشت محمد علی کشاورز

با انتشار خبر درگذشت محمدعلی کشاورز اهالی هنر بار دیگر در غم فقدان یکی از پیشکسوتان این عرصه به سوگ نشستند.

علی نصیریان پس از شنیدن خبر درگذشت محمدعلی کشاورز، در حالی که به شدت متاثر شده بود، با بغض گفت: «کشاورز یک جهان خاطره تئاتری و سینمایی از خود به یادگار گذاشته است.» او با بیان این که نمی‌تواند سخن بگوید، گفت: «یک دوست و همراه را از دست داده و به خانواده او و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.»4

واکنش امین تارخ به درگذشت محمد علی کشاورز

امین تارخ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که با زنده‌یاد محمدعلی کشاورز در آثار متعددی همکاری داشته، درباره درگذشت این بازیگر بزرگ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران گفت: فقدان آقای محمدعلی کشاورز غم بزرگی است و درگذشت ایشان را به همه ملت ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: درگذشت ایشان لطمه بسیار سنگینی برای همه دوستان، همکاران و علاقه مندان شان است.

این بازیگر سینما تأکید کرد: هنرمندان ما بخصوص نسل پیشین ما یکی پس از دیگری در حال رفتن هستند و سنگینی عدم حضورشان را در بین خود احساس می‌کنیم. البته آنها یادگارهایی گرانبها به لحاظ فرهنگی و هنری را در بین ما به جا گذاشته‌اند که می‌تواند از سنگینی این عدم حضور تا حدی بکاهد.

تارخ با بیان اینکه هر وقت دلتنگ این بزرگان می‌شویم می‌توانیم از طریق فیلم‌ها و سریال‌هایی که از خود به جای گذاشتند با آن‌ها ملاقات کنیم، یادآور شد: اهل هنر خاصه بازیگران، تصویرشان تا ابد از طریق فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آنها نقش آفرینی کردند و حتی برای قرون متمادی در موزه‌ها نیز نگهداری می‌شود و خواهد شد، همیشه زنده هستند.

این بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در پایان سخنان خود گفت: من با آقای کشاورز در سریال «سربداران» و فیلم‌هایی چون «مادر»، «دلشدگان» و «جستجوگر» همکاری داشتیم و افتخار همکاری و حضور در کنارشان را داشتم. امیدوارم روح این هنرمند بزرگ همواره قرین رحمت باشد.

واکنش رییس سازمان صداوسیما به فوت محمد علی کشاورز

رییس سازمان صداوسیما با صدور پیامی، درگذشت محمد علی کشاورز را تسلیت گفت. به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن کامل پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون درگذشت یکی از چهره‌های ماندگار عرصه هنر کشور استاد محمدعلی کشاورز را که از ستارگان سینما، تئاتر و تلویزیون بود و مردم با نقش‌های تاریخی او خاطره‌های بسیار دارند تسلیت عرض می‌کنم. «پدر سالار» دوست‌داشتنی مخاطبان تلویزیون در آخرین روزهای بهار ۹۹ از این کره خاکی خداحافظی کرد، اما با نقش‌آفرینی ماندگار خود در چهل و پنج فیلم سینمایی، سی و هشت سریال تلویزیونی و ده‌ها ئتاتر و تله‌تئاتر همواره در قلب و جان مردم ایران باقی خواهد ماند. از درگاه خداوند تعالی برای آن چهره ماندگار علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

واکنش هنرمندان به درگذشت محمدعلی کشاورز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها