|

علت درگذشت محمدعلی کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون چه بود؟

محمد علی کشاورز هنرمند مطرح کشورمان امروز و در سن نود سالگی درگذشت

لینک کوتاه کپی شد

این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش‌ها و ژانرهای گوناگون حضور داشت.

بیوگرافی محمدعلی کشاورز

محمدعلی کشاورز متولد 26 فروردین 1309در شهر اصفهان محله سیچان(سیچون) فرزند دوم خانواده میباشد. وی فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است. خاندان وی اصالتاً از ارامنۀ گرجستان بوده که در زمان شاه عباس به ایران آمده و مسلمان شده اند. وی فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است.او فعالیت هنری اش را از سال 1339 با حضور در نمایش «ویولن ساز کره مونا» آغاز کرد.
او یک دختر به نام نلی دارد که در بلژیک زندگی میکند و مدرس نقاشی است. محمد علی کشاورز در سال 1352 از همسرش جدا شد، بعد از آن هم دیگر ازدواج نکرد. در سال 1347 به تلویزیون رفت و کارگردانی هنری قسمت هایی از سریال خانه قمر خانم را به عهده گرفت. کشاورز در سریال های تلویزیونی زیادی همچون دایی جان ناپلئون آتش بدون دود، هزاردستان، سربداران، سلطان و شبان، پدرسالار و ... ایفای نقش کرد. او برای نخستین بار در سال 1343 با فیلم شب قوزی ساخته فرخ غفاری بازیگری سینما را نیز تجربه کرد.
علت فوت محمدعلی کشاورز
محمدعلی کشاورز در پند سال اخیر به دلیل مشکلات کلیوی خانه نشین شده بود و مدتی نیز در بیمارستان بستری بود که متاسفانه ظهر امروز در سن نود سالگی درگذشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی