|

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر ماه 99 . فردا چهارشنبه در آخرین روز معاملاتی هفته جاری روند معاملات در بازار بورس صعودی یا نزولی…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

بازار بورس یکی از پر نوسان ترین و البته محبوب ترین بازار های مالی در جهان می باشد. که البته در کشور ما ایران نیز افراد زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند. شرط لازم برای ادامه فعالیت و موفقیت در بازار بورس ، اطلاع از روند بازار و داشتن دانش و تخصص کافی در خصوص مسائل مختلف بورس می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد سرمایه گذار در این بازار برای تصمی گیری در خصوص معاملات خود دست به دامن پیش بینی ها و تحلیل های اقتصادی آینده بازار می شوند. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا به پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99 بپردازیم. اگر برای شما نیز سوال است که روند بازار در آخرین روز معاملاتی هفته چگونه خواهد بود؟ با ما در ادامه همراه باشید.

پیش بینی بازار بورس

همانطور که اشاره کردیم در ادامه به پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99 می پردازیم. اما قبل از هر چیزی لازم است تاکید کنیم که نوسانات در بازار بورس تحت تاثیر عوام مختلفی همچون موارد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره در سطح داخلی و بین المللی می باشد. برای مثال از مهم ترین موارد تاثیر گذار بر بازار بورس ، روند معاملات سرمایه گذاران و میزان جو هیجانی در بازار است که می تواند بنا به دلای مختلفی به وجود آمده باشد. به همین دلیل هرگز نمی توان اظهار نظری قطعی در خصوص روند آینده بازار ارائه داد. تنها می توان با رصد وضعیت بازار امروز و یا روز معاملاتی گذشته و با در نظر گرفتن جریان های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی فعال تا حدودی حدس و گمان هایی درخصوص روند بازار یا پیش بینی بازار بورس روز آینده ارائه داد. به هر ترتیب در ادامه به پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99 می پردازیم.

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99

در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99 باید در ابتدا نگاهی به روند بازار امروز سه شنبه 25 آذر ماه داشته باشیم. امروز مورخه ۲۵ آذر ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۶۳۵ نماد حدود ۷۴ نماد (۱۲ درصد) با صف خرید و حدود ۳۹۰ نماد (۶۱ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند. این در حالی بود که روز گذشته یعنی دوشنبه 24 آذر 99 روند معاملات در بازار منفی و شاخص کل در بازار بورس ۳۱ هزار و ۶۵۲ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید.

پیشنهاد می شود: قیمت دلار و ارز امروز سه شنبه 25 آذر 99

با این که روز گذشته بازار بورس روندی منفی را تجربه کرده بود، اما کارشناسان اقتصادی انتظار داشتند که امروز سه شنبه 25 آذر 99 بازار روندی متعادل تر پیش رو داشته باشد. اما بازار امروز و دیروز با توجه به مسائل مختلفی همچون قطعی شدن و پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مسئله مطرح شدن و بررسی دوباره FATF در کجمع تشخیص مصلحت نظام و موارد دیگر از مواردی بودند که به نوسانات و منفی شدن بازار بورس دامن زدند. البته بهتر است بگوییم که جو هیجانی موجود در بازار با توجه به اتفاقات سیاسی و اقتصادی بیشترین تاثیر را در روند معامللاتی داشته است. اما با توجه به رشد قابل توجه شاخص بورس امروز ، در خصوص بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99 می توان انتظار روندی مثبت و متعادل تر را داشته باشیم. به عبارت دیگر پیش بینی می شود فردا چهارشنبه 26 آذر 99 آخرین روز معاملاتی هفته بازار بورس روندی متعادل و رو به مثبت داشته باشد.

تاثیر لغو عرضه اولیه اپال بر بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99

امروز سازمان بورس و ارواق بهادار تهران با انتشار یک اطلاعیه از لغو عرضه اولیه اپال خبر داده است. طبق نظر کارشناسان بازار بورس و فعالان اقتصادی انتظار می رود که با توجه به لغو عرضه اولیه این شرکت روند معاملات بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99 روند بازار متعادل تر و مثبت باشد. اگر از فعالان حوزه اقتصادی باشید، می دانید که در مواقعی که بازار بورس وضعیتی رو به مثبت داشته باشد، عرضه های اولیه به تعویق می افتند، به نظر می رسد تصمیم مسئولین بازار بورس مبنی بر لغو عرضه اولیه سهام شرکت اپال نیز به همین دلیل باشد. از این که تا پایان مقاله پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99 با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم. پیشنهاد می شود: علت لغو عرضه اولیه سهام شرکت اپال چه بود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی