|

آیا حال جسمانی رهبر انقلاب حضرت آت الله خامنه ای خوب است؟

آیا حال جسمانی رهبر انقلاب حضرت آت الله خامنه ای خوب است؟ ماجرای انتشار تصاویر و شایعات در خصوص وخامت حال رهبر معظم انقلاب چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندی است که برخی از شبکه ها و رسانه های معاند خارجی و مخالف جمهوری اسلامی ایران شایعات و اخباری کذب در خصوص وخامت حال رهبری منتشر کرده اند. این موضوع موجب نگرانی توده مردم در خصوص وخامت حال رهبر معظم انقلاب شده است. از روز گذشته شایعه و خبر بد بودن حال رهبر معظم انقلاب اسلامی در میان مردم دست به دست می شود. مردم نگران حال رهبر خود هسنند. اما خوشبختانه و به فضل الهی حال رهبر خوب است و بار دیگر دست فساد رسانه های غربی رو شد. اما ماجرای این شایعات چیست؟ آیا حال آیت الله علی خامنه ای رهبر معم انقلاب اسلامی خوب است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ماجرای شایعات در خصوص وخامت حال رهبری چیست؟

همانطور که اشاره کردیم برخی شبکه ها و رسانه های معاند از روز گذشته اقدام به انتشار اخباری کذب و دروغین در خصوص وخامت حال رهبر منتشر کرده اند. این موضوع موجب شده تا مردم نگران و جویای احوال رهبر معظم انقلاب شوند. اما این اخبار هیچ منبع داخلی و موثقی نداشته و تنها شایعات رسانه های معاند برای تشویش اذهان عمومی می باشد.

داستان تکراری شایعه‌ سازی رسانه‌ های خارجی و ضد انقلاب درباره سلامتی رهبر انقلاب باز هم اتفاق افتاد. این بار هفته ‌نامه آمریکایی نیوزویک در حساب توییتری خود، خبر از اوضاع نابسامان جسمی رهبر انقلاب داد! این موضوع چیز جدیدی نیست و در طو این سال ها بار ها شاهد انتشار اخبار کذب و شایعات مختلف در خصوص حال جسمانی رهبر معظم هستیم. این اخبار تنها به دلیل ایجاد حاشیه و شایعه و درگیر کردن افکار عمومی اتفاق می افتد.

پیشنهاد می شود: نسخه درمان رهبر برای وضعیت اقتصادی کشور چیست؟

آیا حال جسمانی رهبر انقلاب حضرت آت الله خامنه ای خوب است؟

همانطور که گفتیم انتشار این توئیت در حساب توئیتر هفته نامه آمریکایی بود. اما رسانه های دیگر نیز برای آب و تاب دادن به این شایعه اقدام به خبر سازی برای تشویش اذهان عمومی و نگران کردن مردم ایران کرده اند. آن هم برای اینکه سناریوی ساختگی ضد انقلاب، طبق برنامه پیش برود و این خبر سازی، تأثیر خود را بر افکار عمومی ایران بگذارد. این شایعه ها و خبر سازی ها تا به جایی ادامه داشت که برخی از این رسانه ها روز گذشته تصاویری کذب و فتوشاپ از زیرنویس شبکه خبر در شبکه ‌های اجتماعی دست ‌به ‌دست شد که از جلسه فوری مجلس خبرگان رهبری خبر می‌ داد.

در واکنش به این خبر سازی‌ ها، ابتدا عضو دفتر رهبر معظّم انقلاب در توییتی، از سلامتی کامل رهبر انقلاب خبر داد و شایعه رسانه ‌های خارجی را تکذیب کرد. معاون رسانه دفتر رهبر انقلاب به شایعات درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب واکنش نشان داد. در پی فضا سازی و شایعات برخی رسانه‌ های خارجی درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب، مهدی فضایلی، معاون رسانه دفتر رهبر انقلاب در توییتی نوشت: «به کوری چشم دشمنان و به فضل الهی و با دعای خیر ارادتمندان، حضرت آقا سلامت و با نشاط به انجام برنامه ‌های خود طبق روال مشغول هستند.»

شایعه-وخامت-حال-رهبری

واکنش ها به شایعات در خصوص حال جسمانی رهبر انقلاب اسلامی

در ادامه انتشار این اخبار کذب و دروغین و انتشار تصویر جعلی، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ‌ای، برگزاری جلسه فوری این مجلس را تکذیب کرد. گویی انتشار اخبار کذب در خصوص وخامت حال رهبری و وضعیت جسمانی ایشان آخرین تلاش ها و امید های رسانه های غربی و معاند و مخالف جمهوری اسلامی ایران برای تلاش و نفوذ در میان مردم ایران و تشویش اذهان عمومی و ایجاد تنش در کشور می باشد. اما مردم ما باید آگاه باشند. این اخبار کذب و شایعه سازی ها هرگز موضوع تازه و جدیدی نبوده و رسانه های غربی بار ها و بارها دست به انتشار چنین اخباری زده اند. اما باید آگاه باشید و به شایعات توجهی نکنید. اخباری که در خارج از کشور کارگردانی می شوند تنها به قصد ایجاد تنش در داخل کشور هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی