|

آیا شهید محسن فخری زاده با تیربار کنترل از راه دور به شهادت رسیده است؟

آیا شهید محسن فخری زاده با تیربار کنترل از راه دور به شهادت رسیده است؟ تیربار کنترل از راه دور اتوماتیک چیست؟ آیا این سلاح برای اسرائیل…

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اطلاعات تکمیلی که به دست خبرگزاری ایران پرس رسیده است، ترور شهید محسن فخری زاده توسط یک تیربار کنترل از راه دور که بر روی یک خودروی نیسان نصب شده بود، انجام شده است. گفته می شود این سلاح ساخته کشور اسرائیل بوده و توسط یک کنسول کنترل از راه دور هدایت می شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

آیا شهید محسن فخری زاده با تیربار کنترل از راه دور به شهادت رسیده است؟

بر اساس این اطلاعات این تیربار که با استفاده از کیت ویژه کنترل از راه دور ساخت اسرائیل تجهیز شده بود به محض قفل شدن در تصویر شهید فخری زاده شلیک کرده است. اطلاعات به دست آمده همچنین مشخص کرده است که انفجار نیسان با دو هدف صدمه زدن به تیم حامل شهید فخری زاده و نابود کردن سلاح کنترل از راه دور صورت گرفته بود تا شواهد موجود را کاملا نابود کنند.

بقایای سالم سلاح مشخص کرده است که این سلاح ساخت اسرائیل بوده است. همچنین این اطلاعات به دست آمده مشخص می کند عوامل اطلاعاتی رژیم اسرائیل و گروهک تروریستی منافقین در طراحی و اجرای ترور دانشمند برجسته هسته ای کشورمان نقش مستقیمی داشته اند. دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، عصر جمعه در یک حمله تروریستی در منطقه آبسرد دماوند استان تهران به شهادت رسید.

نحوه عملکرد تیربار کنترل از راه‌ دور را ببینید | شهید فخری زاده با این سلاح ترور شد

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از روایت‌ های منتشر شده درباره نحوه به شهادت رسیدن شهید فخری ‌زاده طی عملیات تروریستی، استفاده از تیربار اتوماتیکی است که بر روی خودروی وانت در محل حادثه نصب شده بود. از جمله ویژگی ‌های تیربار های اتوماتیک، مجهز بودن آنها به دوربین ‌های هدفگیری در شب و روز است که در کنار کامپیوتر های محاسباتی مانند کامپیوتر محاسبه بالستیک گلوله، به افزایش دقت آنها کمک قابل توجهی می ‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی