|

آغاز مرحله نهم فروش محصولات ایران خودرو ؛ مرحله 9 فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو

آغاز مرحله نهم فروش محصولات ایران خودرو ؛ مرحله 9 فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو آغاز شد. چه کسانی می توانند در این طرح ثبت نام کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما از متقاضیان ثبت نام در طرح های پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو هستید، بدین ترتیب به اطلاع می رساند که نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو آغاز شده است. برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص زمان آغاز مرحله نهم فروش محصولات ایران خودرو ؛ مرحله 9 فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو با ما در شایانیوز همراه باشید.

مرحله نهم فروش فوق العاده ایران خودرو

همانطور که گفته شد مرحله 9 فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شده است. گروه صنعتی ایران ‌خودرو به منظور اجرای سیاست ‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق ‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می ‌کند. در این طرح فروش ایران خودرو 5 محصول خود را با قیمت های مصوب ارائه خواهد کرد. این محصولات عبارتند از:

  • پژو ۲۰۶ تیپ 5
  • پژو پارس بنزینی
  • پژو پارس تی ‌یو 5
  • سمند ال‌ ایکس
  • پژو 207 دستی سقف شیشه ‌ای

در خصوص نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو لازم به ذکر است که تمامی این خودرو ها با قیمت های مصوب و با موعد تحویل حداکثر 90 روز و با قیمت قطعی عرضه می شوند. این طرح از روز یکشنبه 9 آذر ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت های طرح های گذشته کماکان در مرحله 9 فروش فوری محصولات ایران خودرو اجرا می شود. منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش مشارکت کنند. واجدین شرایط می توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قیمت 5 محصول ایران خودرو در مرحله 9 فروش فوق العاده

همانطور که اشاره کردیم در طرح فروش فوری و فوق العاده ایران خودرو در مرحله نهم 5 محصول این شرکت با قیمت های مصوب در بخش نامه به فروش می رسند. بدیهی است متقاضیان می بایست در زمان واریز وجه از این قیمت ها تبعیت کنند. در تصویر زیر لیست کاملی از محصولات ارائه شده در مرحله نهم فروش محصولات ایران خودرو به همراه شرایط فروش آن ها ارائه شده است.

قیمت-5-محصول-ایران-خودرو

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو امروز شنبه 8 آذر 99

راهنمای ثبت نام در نهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

اگر متقاضی ثبت نام در مرحله 9 فروش محصولات ایران خودرو هستید، در ادامه با راهنمای ثبت نام در نهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو همراه شما عزیزان هستیم. برای ثبت نام در این طرح می بایست ابتدا وارد سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو شوید. سپس با توجه به مراحل زیر ثبت نام خود را در طرح نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو تکمیل کنید. نکته قابل توجه در خصوص نحوه ثبت نام در نهمین مرحله فروش فوری و فوق العاده محصولات ایران خودرو این است که انتخاب رنگ خودرو تنها در زمان واریز وجه و برای برندگان نهایی میسر خواهد بود.

  • ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو
  • ورود به تب فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو
  • انتخاب طرح نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو
  • انتخاب خودرو مورد نظر
  • پر کردن فرم های مربوطه
  • تکمیل ثبت نام.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی