|

ثبت نام وام کرونا آغاز شد ؛ راهنمای ثبت نام در وام یک میلیون تومانی کرونا

ثبت نام وام کرونا آغاز شد ؛ راهنمای ثبت نام در وام یک میلیون تومانی کرونا . چه کسانی مشمول دریافت این وام هستند؟ و این وام به چه کسانی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدین ترتیب به اطلاع می رساند که امروز سه شنبه 4 آذر 99 ثبت نام وام کرونا آغاز شده است. همانطور که در جریان هستید قرار است تا به منظور کمک به مردم آسیب دیده ناشی از تعطیلات کرونایی در مرحه دوم اعطای وام ، وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه و بسته معیشتی 100 هزار تومانی تعلق بگیرد. در ادامه می توانید برای اطلاع از نحوه ثبت نام در وام یک میلیون تومانی کرونا با ما همراه باشید.

راهنمای ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا

همانطور که گفته شد ثبت نام متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا از امروز آغاز شده و تا ۱۱ آذر ماه ادامه دارد، سرپرستان خانوار باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودشان است به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. بنابراین اگر متقاضی دریافت این وام هستید می بایست کد ملی خود را با یک سیمکارت که به نام خودتان نیز هست به سرشماره 6369 ارسال کنید. بعد از ارسال نتیجه واجد شرایط بودن یا نبودن شما به اطلاع شما خواهد رسید.

مراحل ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا

متقاضیان دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا باید صرفا کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال نمایند، این پیامک باید یک بار ارسال شود.

مراحل ثبت ‌نام

مرحله اول : پیامک سرپرست خانوار ها از روز سه شنبه چهارم آذر ماه تا سه شنبه 11 آذر ماه به مدت یک هفته دریافت می ‌شود.

مرحله دوم : پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوار ها، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده‌ های اطلاعاتی پایش می شود.

مرحله سوم : در هفته سوم از 20 آذر الی 27 آذر به پیامک ‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌ شود.

نرخ کارمزد این وام چهار درصد، با اقساط 30 ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار پرداخت می‌ شود. افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت ‌های دولتی یا نهاد ها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه‌ پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق ‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی ‌شوند.

ثبت نام یارانه 100 هزار تومانی

این یارانه از آذر ماه تا پایان امسال به مدت چهار ماه، به حساب سرپرست خانوار پرداخت می ‌شود. تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 در نظر گرفته می‌ شود. خانوار های مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده ‌اند، حدود 29.7 میلیون نفر (11 میلیون خانوار)، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می ‌گیرند. این طرح نیاز به ثبت نام نداشته و کسانی که مشمول دریافت وام و بسته معیشتی 100 هزار تومانی بلا عوض باشند این مبلغ به حساب آن ها واریز خواهد شد.

پیشنهاد می شود: شرایط جدید پیش فروش ایران خودرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی