|

قیمت طلای 18 عیار و قیمت سکه و طلا جهانی یکشنبه دوم آذر 99

قیمت طلای ۱۸ عیار و قیمت انواع سکه امروز یکشنبه دوم آذر چقدر است؟ و آیا بعد از ریزش سنگین آبان باز هم قیمت طلا و سکه افت می کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت طلای ۱۸ عیار و قیمت انواع سکه امروز یکشنبه دوم آذر چقدر است؟ و آیا بعد از ریزش سنگین آبان باز هم قیمت طلا و سکه افت می کند؟ در ادامه این خبر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت طلا 18 عیار امروز یکشنبه 2 آذر 99 با ما همراه باشید.

قیمت طلای ۱۸ عیار و قیمت سکه؛ طلای ۱۸ عیار امروز یکشنبه دوم آذر افزایش یافت و به حدود یک میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسید اما علت افزایش قیمت طلا چیست و چرا با وجود کاهش نرخ دلار طلا صعودی شد؟

دلیل افزایش ۱۰ دلاری قیمت طلا در یک ساعت

دلیل افزایش قیمت روز جمعه، شوک نطق استیو منوچین، وزیر خرانه‌ داری آمریکا در مورد محرک‌های مالی و همچنین دگرگونی کلی برنامه‌های اعطای وام اضطراری بود. منوچین گفت که وی و رئیس ستاد کاخ سفید، مارک میدوز، روز جمعه با رهبران جمهوری خواه کنگره، در مورد مذاکره در مورد بسته کمک‌های اقتصادی بیشتر صحبت خواهیم کرد. این سخنان امید‌ها را برای تصویب محر‌ک‌های مالی جدید، که برای طلا بسیار مثبت تصور می‌شوند، افزایش داد.

اما دلیل دیگری که سبب افزایش قیمت طلا شد پایان دادن به اعطای وام اضطراری بود که بخشی از قانون کرز آمریکا به حساب می‌آید. بسیاری این کار را تلاش برای محدود کردن گزینه‌هایی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، برای بهبود اقتصادی تحلیل‌ کردند. سناتور شرود براون گفت: تردیدی وجود ندارد، دولت ترامپ و حامیان او در کنگره، فعالانه در تلاشند تا اقتصاد ایالات متحده را ازبین ببرند. به هر حال نا اطمینانی حاصل از چنین اقدامی به گفته جیم وایکوف کارشناس ارشد فلزات، سبب افزایش قیمت طلا در روز جمعه شد.

پیشنهاد می شود: نرخ ارز دلار یورو یک آذر ۹۹

قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز شنبه یک آذر ۹۹

امروز قیمت انواع سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون تومان قیمت خورد. سکه بهار آزادی طرح قدیم هم امروز یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان بازگشایی شد.

قیمت طلا و انواع سکه امروز شنبه یک آذر ۹۹

سکه بهار آزادی طرح جدید ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
قیمت نیم سکه ۶۲,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ربع سکه ۴۲,۰۰۰,۰۰۰
قیمت سکه گرمی ۲۴,۰۰۰,۰۰۰
قیمت طلای جهانی ۱۸۷۱ دلار

سنگین ترین ریزش سکه در ۲ سال اخیر

به گزارش دنیای اقتصاد ، سنگین‌ترین ریزش سکه در ۲ سال اخیر در آبان ماه رقم خورد. فلز گران‌بهای داخلی با قرار گرفتن بر سکوی ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومانی در آخرین روز معاملاتی، نزدیک به ۱۷ درصد از ارزش خود را طی ماه گذشته از دست داد. آخرین بار در آذر ۹۷ بود که بازار چنین ریزشی را تجربه کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی