|

قیمت لپ تاپ ایسوس امروز یکشنبه 25 آبان 99

قیمت روز انواع مدل های لپ تاپ های نوت بوک ایسوس در بازار . لپ تاپ asus امروز یکشنبه 25 آبان 99 با چه قیمت هایی به فروش می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری، همچنین افزایش میزان استفاده از رایانه ها شرکت های معتبر و برند های معروف جهان سالانه اقدام به تولید جدید ترین و بهترین انواع دستگاه های کامپیوتر ، دسکتاپ ، لپ تاپ و رایانه های رو میزی می کنند. در این میان برخی از برند ها مخصوص کاربری های خاص تولید می شوند. برای مثال نوت بوک های گیمینگ که مخصوص بازی های کامپیوتری می باشد. از طرف دیگر لپ تاپ ها نسبت به سایر انواع کامپیوتر ها مزیت های زیادی دارند که همین موضوع موجب محبوبیت آنها شده است. در حال حاضر برند های معتبر همچون اپل ، سامسونگ ، ایسوز ، ام اس آی ، لنوو ، اچ پی ، مک ، ایسر و غیره در لیست پرفروش ترین برند های تولید کننده لپ تاپ در جهان می باشند. در ادامه این مقاله برای آشنایی با قیمت امروز لپ تاپ ایسوس ( Asus ) یکشنبه 25 آبان 99 با ما همراه باشید.

با توجه به این که قیمت لپ تاپ نیز همچون سایر اقلام معمولا در بازار با نوساناتی هر چند ناچیز همراه است. ما تصمیم گرفتیم تا در وبسایت شایانیوز به بررسی و مقایسه روزانه قیمت انواع نوت بوک برند ایسوس Asus بپردازیم. لذا در ادامه می توانید به لیست قیمت پر فروش ترین مدل ها از پر فروش ترین برند های نوت بوک ایسوس در بازار مطلع شوید.

لیست قیمت مدل های لپ تاپ ایسوس 25 آبان 99

از مهمترین مزیت های نوت بوک های برند ایسوس سخت ‌افزار قوی است. لپ ‌تاپ ‌های ASUS همیشه جزو بهترین محصولات دنیای فناوری بوده‌ اند. اکثر مدل‌ های این شرکت در حد بالا رده و گیمینگ هستند که مخاطبان خاص خود را دارد و در نتیجه قیمت بالایی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌ تاپ ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده کنید.

قیمت روز لپ تاپ ایسوس ASUS امروز یکشنبه 25 آبان 99

قیمت لپ تاپ ایسوس / در فهرست زیر، قیمت تمامی مدل ‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌ های مختلف نیز ممکن است تفاوت ‌هایی داشته باشد. تمامی مدل ‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان ‌تر به فروش می ‌رسند. اما به هر ترتیب در ادامه به قیمت لپ تاپ ایسوس امروز یکشنبه 25 آبان 99 توجه بفرمایید.

قیمت لپ تاپ ایسوس نام محصول
۳۰.۵۰۰.۰۰۰ Asus VivoBook ۱۵ N۵۸۰GD - Core i۷ - ۸GB - ۱TB+۱۲۸GB SSD - ۴GB
۲۲.۲۵۰.۰۰۰ Asus VivoBook S۱۴ S۴۳۲FL i۷ ۸۵۶۵U-۸GB-۵۱۲GB-Intel-۱۴.۱inch
۶۷.۳۵۰.۰۰۰ Asus ROG G۵۳۱GW-Core i۷-۹۷۵۰H(۹th)-۱۶GB-۱TB+۵۱۲ SSD-RTX۲۰۷۰-۸GB
۴۵.۵۰۰.۰۰۰ Asus ROG Strix G۵۳۱GW - ZY - Core i۷ - ۱۶GB - ۱TB+۵۱۲ - ۸GB -۱۵.۶inch
۳۴.۴۰۰.۰۰۰ Asus VivoBook S۱۳ S۳۳۰FL i۷-۸GB-۵۱۲GB-Intel-۱۳.۳inch
۷.۷۲۰.۰۰۰ Asus VivoBook X۵۴۰YA - AMD E۱-۴GB-۵۰۰GB -AMD R۲۰
۹.۳۰۰.۰۰۰ Asus ASUSPRO P۲۴۲۰LA-Core i۵-۴GB-۵۰۰GB-INTEL
۱۱.۳۵۰.۰۰۰ Asus X۵۴۱UV-Core i۵-۸GB-۱TB-۲GB

لپ تاپ ASUS

در این مقاله به بررسی قیمت لپ تا ایسوس امروز یکشنبه 25 آبان 99 پرداختیم. جالب است بدانید که شرکت ایسوس یکی از بزرگ ‌ترین شرکت ‌های تولید کنندهٔ رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل ماد ربورد ، مادر بورد سِرور، رایانهٔ شخصی، سیستم سِرور ، لپ ‌تاپ ، نمایشگر کریستال مایع ( اِل سی دی )، کارت ویدئو ، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه ‌های اینترنت پهن ‌باند می باشد. از دیگر محصولات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تلفن همراه
  • رایانهٔ جیبی
  • دیسک ‌گردان ‌های نوری
  • روتر ارتباط بی ‌سیم
  • قطعات شبکه
  • ابزار حکاکی بر روی دیسک
  • وب ‌بین (وب ‌کم)
  • و غیره.

اِیسوس ‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی ‌بی ‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می ‌دهد.

پیشنهاد می شود: گزارش بورس امروز یکشنبه 25 آبان 99

لپ تاپ یا نوت بوک چیست؟

در قسمت های قبلی به بررسی قیمت لپ تاپ ایسوس امروز یکشنبه 25 آبان 99 پرداختیم. در پاسخ به سوال لپ تاپ چیست؟ باید اشاره کنیم که لپ تاپ یا نوت بوک در واقع یکی از انواع رایانه می باشد که به دلیل مزیت های ویژه جایگرین انواع قدیمی تری pc ها شده اند. همانطور که گفته شد لپ تاپ ها نسبت به سایر انواع رایانه ها مزیت های ویژه ای دارند. مزیت های ویژه رایانه های قابل حمل موجب شده است تا استفاده از آن ها نسبت به قبل رواج بیشتری پیدا کند. در این میان نیز برند های توید کننده رایانه در جهان در حال سبقت گرفتن از هم در خصوص تولید لپ تاپ های با کیفیت تر هستند. از مهم ترین مزیت های لپ تاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا
  • ابعاد کوچک
  • قابلیت حمل و نقل
  • همراه داشتن اطلاعات
  • امکان کار در هر مکانی
  • وزن سبک
  • و غیره.

لپ تاپ ها به عبارت دیگر کامپیوتر هایی کوچک و قابل حملی هستند که دارای صفحه ی تصویر صاف می باشند و دارای صفحه ی کلیدی می باشد که روی هم تا خواهند شد. این لپ تاپ ها دارای باتری های قابل شارژ می باشند. اولین نوت بوک ها یا کامپیوتر های قابل حمل به اسم داینابوک بود که در سال ۱۹۷۰ توسط شخصی به نام آلن کای مطرح و پیاده سازی گردید.

داینا بوک اندازه ای کوچکی به اندازه ی دفترچه یادداشت داشت که اطلاعات فردی را در آن ذخیره می کرد. ولی افتخار ساخت اصلی این کامپیوتر های لپ تاپ به شرکت بزرگ IBM می رسد. این شرکت توانست اولین لپ تاپ را در سال ۱۹۷۵و با نام ۵۱۰۰ راهی بازار کند. از جمله نوت بوک های پر طرفدار در میان کاربران می توان به لپ تاپ لنوو، مک بوک اپل، لپ تاپ اچ پی و نوت بوک ایسوس اشاره نمود.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی قیمت روز انواع مدل های پر فروش نوت بوک ایسوس در بازار امروز یکشنبه 25 آبان 99 پرداختیم. اما شاید برای شما جالب است بدانید که علی رغم مزیت هایی که قبلا گفته شد، جه عوامل دیگری در محبوبیت این نوت بوک ها موثر بوده است. در واقع بهتر است بگوییم که نوت بوک ها برای چه کسانی مناسب تر است؟. در پاسخ به این سوال می توان اذعان داشت که افراد زیر بیشتر با نوت بوک ها سر و کار خواهند داشت:

  • دانش آموزان
  • دانسجویان
  • اساتید
  • فریلنسر ها
  • مدیران وبسایت ها
  • گیمر ها
  • و غیره.

به هر ترتیب این موضوع که نوت بوک ها امروزه جایگزین پی سی ها شده اند اجتناب ناپذیر است. اگرچه نمی توان گفت که کامپیوتر ها دیگر کاربر ندارند. زیرا در بسیاری از موارد امکان استفاده از لپ تاپ به دلیل نیاز به پردازنده های بسیار قوی وجود نخواهد داشت. اما به هر ترتیب نوت بوک ها امروزه طرفداران بالایی دارند. ما نیز در این مقاله به بررسی قیمت روز انواع مدل های لپ تاپ ایسوس امروز یکشنبه 25 آبان 99 پرداختیم. از این که تا پایان مقاله قیمت لپ تاپ asus امروز با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو امروز یکشنبه 25 آبان 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها