|

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان 99

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان 99 . اطلاع از جزئیات انجام قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان در هفتمین مرحله فروش فوری ایران خو…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدین وسیله به اطلاع می رساند امروز شنبه 24 آبان 99 مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو در هفتمین مرحله پیش فروش فوری محصولات ایران خودرو با حضور نهاد های نظارتی انجام می شود. لازم به ذکر است که در این قرعه کشی اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه آبان اعلام می شود. در ادامه این خبر جزئیاتی از زمان آغاز قرعه کشی ایران خودرو تا اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی را مشاهده کنید. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر و نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: نتایج هشتمن مرحله فروش فوری ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان 99

همانطور که گفته شد نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان 99 مشخص خواهد شد. فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو که از 20 آبان آغاز شد و تا پایان روز پنجشنبه 22 آبان ادامه داشت و اینک بر اساس اطلاعیه ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو در هفتمین طرح فروش فوری خود امروز 24 آبان 99 برگزار می شود. امروز پس از مراحل قرعه کشی اسامی برندگان قرعه کشی با کد پیگیری و کد ملی سه محصول عرضه شده در طرح فروش فوری اعلام می شود.

شما عزیزان می توانید جهت مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو و کسب اطلاع در خصوص نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 ابان 99 و مشاهده اسامی برندگان هر 5 خودرو عرضه شده به صورت جداگانه با عنوان اسامی برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس، اسامی برندگان قرعه کشی پژوه پارس بنزینی و همچنین اسامی برندگان قرعه کشی 206 اسامی برندگان قرعه کشی خودرو پژو 405 اس ال ایکس اسامی برندگان قرعه کشی رانا پلاس و مشاهده لیست برندگان با کد پیگیری با ما همراه باشند.

قرعه کشی هفتمین مرحله فروش فوری ایران خودرو

نکته: به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت ‌های طرح‌ های گذشته کماکان اجرا می شود. منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانستند در این طرح فروش مشارکت کنند. اما به هر ترتیب زمان ثبت نام در این طرح به پایان رسیده و امروز شنبه 24 آبان 99 زمان اعلام نتایج و قرعه کشی هفتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو می باشد.

اسامی برندگان قرعه کشی رانا پلاس امروز شنبه 24 آبان 99

قرعه کشی ایران خودرو از سوی شرکت ایران خودرو انجام شد. بنا بر اعلام ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهاد های نظارتی برگزار می گردد. قرعه کشی ایران خودرو از هفتمین مرحله فوش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان برگزار می گردد. برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو آبان 99 به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 آبان 99 اینجا کلیک کنید.

زمان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس ثبت نام خودرو ایران خودرو از روز 20 تا 22 آبان صورت می پذیرد و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق سایت اصلی ایران خودرو به نمایش گذاشته می شود. برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در هقتمین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 در سایت ایران خودرو با ما همراه باشید.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

مراسم قرعه کشی هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۴ آبان ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می ‌شود. و نتایج قرعه کشی فروش فوری 5 محصول ایران خودرو اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید

به نقل از ایکوپرس، با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این طرح برای تعیین مشتریان نهایی پنج محصول برگزار خواهد شد. این محصولات عبارتند از:

  • پژو 405 اس.ال.ایکس
  • پژو 206 تیپ دو
  • سورن پلاس
  • پژو 207 دستی با سقف شیشه ای
  • رانا پلاس .

پذیرفته شدگان تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش این طرح اقدام کنند. در صورت عدم واریز، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial@ پخش خواهد شد.

قیمت 5 محصول عرضه شده در طرح فروش فوری ایران خودرو

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو امروز شنبه 24 آبان 99
شرح خودرو رنگ قابل عرضه قیمت مصوب موعد تحویل
پژو 405 مشکی، نقره ای، خاکستری، سفید 1.080.613.790 حداکثر 90 روز
پژو 206 تیپ 2 آبی کاسپین، گیلاسی، خاکستری، سفید، مشکی، نقره ای 1.101.113.896 حداکثر 90 روز
سورن پلاس مشکی، خاکستری، سفید 1.885.048.713 حداکثر 90 روز
پژو 207 دستی سقف شیشه ای خاکستری، سفید، مشکی 1.996.215.327 حداکثر 90 روز
رانا پلاس قرمز دو پوششه، خاکستری، سفید، مشکی و نقره ای 1.795.166.318 حداکثر 90 روز

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد ‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو آبان 99

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید با استفاده از کد پیگیری نسبت به پیگیری نتایج قرعه کی امروز شنبه 24 آبان 99 اقدام کنید باید بدانید که کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه باز می‌شود.

شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کد پیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد. چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کد پیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

اطلاعات مهم در خصوص ایران خودرو

برای دریافت کد کاربری لازم است وارد سایت رسمی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir وارد شوید تا بتوانید کد کابری را از سایت رسمی ایران خودرو دریافت کنید. برای احراز هویت در وب سایت رسمی ایران خودرو لازم است کد ملی خود را وارد کنید. احراز هویت در سایت اصلی ایران خودرو از طریق سامانه امتا انجام می گردد. شماره تلفن ایران خودرو 096440 و در صورت بروز خطا در فروش اینترنتی ایران خودرو به شماره 021-82272727 تماس بگیرید. در ادامه سایت اصلی ایران خودرو رو برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

نحوه ارائه خدمات غیر حضوری شرکت ایران خودرو

مشتری گرامی با توجه به تغییر فرآیند ثبت نام ، نحوه ی انتخاب نمایندگی محل ثبت نام طی پیامک به شما اعلام خواهد شد ، همچنین می توانید با تماس با نمایندگی های مجاز ایران خودرو در این خصوص کسب اطلاع نمایید. مشتری گرامی با توجه به تغيير روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میز کار خود می بایست از طریق لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

طرح جدید هفتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

همانطور که گفته شد طرح جدید هفتمین مرحله فروش فوری و فوق العاده محصولات ایران خودرو از فردا سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ آغاز خواهد شد. زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۸/۲۰ می باشد. لذا بعد از این ساعت و با آغاز مرحله هفتم فروش فوق العاده ایران خودرو علاقه مندان و واجدین شرایط می توانند برای خرید هر یکی از سه محصول ارائه شده در این طرح ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل سه ماه مطابق جدول زیر از روز سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ ساعت ۱۰ تا ۳ روز بعد ادامه خواهد داشت. طبق این بخش نامه حداكثر ۳ روز كاری پس از پايان ثبت نام، قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

خودرو های ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو

شاید برای شما سوال باشد که در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو چه محصولاتی ارائه می شوند؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که در این طرح ۵ محصول ایران خودرو ارائه شده است که این خودروهای ایران خودرو عبارتند از:

خودرو قیمت خودرو زمان تحویل
پژو ۴۰۵ SLX ۱۰۸،۰۰۰،۰۰۰ ۹۰ روز
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۱۰،۱۱۱،۰۰۰
سورن پلاس ۱۸۸،۵۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹،۶۲۱،۰۰۰
رانا پلاس ۱۷۹،۵۱۶،۰۰۰

برندگان قرعه کشی طرح جدید ایران خودرو باید چقدر پرداخت کنند؟

اگر شما شانس برنده شدن در طرح جدید و هفتمین مرحله پیش فروش فوری ایران خودرو را داشته باشید، بعد از اعلام نتایج و اسامی برندگان تا ۵ روز زمان دارید تا نسبت به واریز وجه اقدام کنید. اما این بستگی دارد که شما برای کددام خودرو ثبت نام کرده باشید. زیرا همانطور که می دانید خودروهای ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش عبارتند از:

  • پژو ۴۰۵ SLX
  • پژو ۲۰۶ تیپ ۲
  • سورن پلاس
  • پژو ۲۰۷ دستی
  • رانا پلاس

قیمت مصوب برای پیش فروش هر یکی از این ۵ محصول به شرح زیر می باشد. بنابراین شما نیز می بایست با توجه به نوع خودرو مبالغ زیر را در حداکثر ۵ روز پس از اعلام نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی واریز کنید. قیمت ها به شرح زیر است:

  • پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰،۱۱۱،۰۰۰ تومان
  • سورن پلاس با قیمت ۱۸۸،۵۰۰،۰۰۰ تومان
  • پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۱۹۹،۶۲۱،۰۰۰ تومان
  • رانا پلاس با قیمت ۱۷۹،۵۱۶،۰۰۰ تومان.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی