|

(ویدیو) عشوه های عجیب ریحانه پارسا برای حامد بهداد؛ ماجرا چیست؟

ریحانه پارسا ویدیویی از آرایش کردن خود در اینستاگرام با متنی متفاوت خطاب به حامد بهداد منتشر و او را نیز در پست خود تگ کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ریحانه پارسا در پست اینستاگرامی خود خطاب به حامد بهداد گفت صدایت را میشنوم از دور صدایم را میشنوی گویا ,صداهای ما باهم آشناست انگار!!!

کنایه تند و تیز ریحانه پارسا به حامد بهداد

به گزارش فرارو ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه این روز‌های فضای مجازی پیش تر در توئیتی با انتقاد از بازی حامد بهداد در سریال «دل» جنجال به پا کرده بود.

ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که این روز‌ها جنجال در فضای مجازی بیشتر از سابقه کوتاه بازیگری‌اش به چشم می‌خورد، پس از ازدواج جنجالی و ماجرای طلاقش به ترکیه مهاجرت کرد و این روز‌ها نقل محافل رسانه‌ای و فضای مجازی شده است، چندی پیش در توئیتی از بازی حامد بهداد در سریال دل انتقاد کرده بود و نوشت: «دل از اون فیلم‌ها بود که بازی کردی حتی به‌ غلط».

مسیر سقوط ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که با سریال «پدر» شناخته شد، به خارج از کشور رفته و ظاهرا قصد برگشتن به ایران را ندارد. دوسال پیش بود که سریال «پدر» توسط حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو ساخته شد. شخصیت‌های اصلی سریال را دوبازیگرجوان و ناشناخته برعهده داشتند؛ یکی سینا مهراد بود که به‌دلیل رابطه پدر و فرزندی با سعید سهیلی، کارگردان سینما راه ساده‌ای را برای بازیگری طی کرده بود و دیگری دختری ۱۸ ساله به نام ریحانه پارسا که برخی مدعی شدن قبل از حضور در سریال پدر در کافه کار می کرد و فقط به واسطه ظاهر زیبا توانست بازیگر شود.

ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج سفید

هفته‌های اول شیوع کرونا در کشور بود که یک خبر عجیب در رسانه‌های سینمایی و فضای مجازی پیچید. ریحانه پارسا، بازیگر بیست ساله با مهدی کوشکی که نزدیک به بیست سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد! این خبر در فضای مجازی و در قالب یک عکس سلفی منتشر شد. همان موقع نحوه انتشار این خبر گمانه‌های مختلفی ایجاد کرد. برخی معتقد بودند انتشار عجولانه این خبر آن هم در این قالب به‌دلیل جلوگیری از درز رابطه بوده است.
به هرحال هرچه بود پس از مدتی بارهم خبر عجیب دیگری منتشر شد. خبر جدایی پارسا و کوشکی! البته عجیب بودنش صرفا برای آن‌هایی بود که رفتار پارسا را در این مدت بررسی نکرده بودند. البته ریحانه پارسا به تازگی در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که از اسفند ۹۸ با مهدی کوشکی دوست بودم و ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و …
(ویدیو) عشوه های عجیب ریحانه پارسا برای حامد بهداد؛ ماجرا چیست؟

ماجرای انتشار تصویر برهنه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی بسیاری همراه بوده از ازدواج جنجالی وی با مهدی کوشکی و سپس جدایی و اخیرا هم ادعاهای او در خصوص ازدواج سفیدش گرفته تا صحبت هایی در خصوص رابطه او با پویان مختاری و محسن افشانی و لایو اینستاگرامیش با مسیح علینژاد که بسیار پر سر و صدا بوده اما انگار حواشی زندگی پارسا تمام شدنی نیست این بازیگر جوان و پر حاشیه چند ساعت پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش با بالاتنه نیمه برهنه منتشر کرده که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود.

(ویدیو) عشوه های عجیب ریحانه پارسا برای حامد بهداد؛ ماجرا چیست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی