|

قیمت پراید 21 آبان 99

قیمت پراید امروز 21 آبان 99 . قیمت خودرو پراید 111 ، پراید 131 ، 132 ، 151 ، پراید وانت امروز چهارشنبه 21 آبان 99 چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت پراید امروز چهارشنبه 21 آبان 99

همانطور که می دانید پراید یکی از انواع محبوب خودرو های ایرانی محسوب می شود. علی رغم اینکه این خودرو دیگر تولید نمی شود اما همچنان طرفدار زیاد دارند و مردم به دنبال اطلاع از قیمت روز خودروی پراید هستند. برای اطلاع از قیمت انواع خودروی پراید در بازار امروز چهارشنبه 21 آبان 99 با ما همراه باشید.

قیمت پراید امروز

قیمت پراید در بازار امروز چهارشنبه 21 آبان ۹۹ براساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر طبق آن این پراید همچنان با قیمت‌هایی بسیار غیر واقعی خرید و فروش می ‌شود. البته این اختلاف قیمت زیاد سبب کاهش میزان معاملات این خودرو شده است. قیمت پراید هر روز بالاتر می ‌رود. در ادامه قیمت پراید امروز چهارشنبه 21 آبان ۹۹ را در جدول زیر می ‌بینید. با توجه به اینکه مجوز افزایش قیمت خودرو برای خودروسازان هر ۳ ماه یک بار مجاز شد باید منتظر افزایش چند باره قیمت ‌ها در بازار باشیم. در ادامه قیمت پراید در بازار امروز چهارشنبه 21 آبان ۹۹ را در جدول زیر ببینید.

پراید در بازار همچنان با قیمت بالا مورد معامله قرار می ‌گیرد. با توقف تولید خودرو پراید و جمع شدن خطوط تولید پراید شرکت سایپا متاسفانه نزخ این محصول هر روز در بازار بیشتر می ‌شود و شاهد فروش پراید با رقم ‌های نجومی هستیم. در ادامه قیمت روز خرید و فروش خودرو پراید در 21 آبان ۹۹ را مشاهده کنید. بعد از ثبت نام خودروسازی ‌ها توقع این را داشتیم که این بازار بلاتکلیف آرام بگیرد، اما نه تنها آرام نگرفت، بلکه منحنی قیمت ‌ها صعودی ‌تر از قبل نیز شد.

قیمت پراید

پراید 111 124,000,000
پراید 132 110,000,000
پراید 131 109,000,000
پراید 151 113,000,000
پراید وانت 112,500,000

قیمت پراید امروز با توجه به کاهش قیمت ارز

قیمت های خودرو های داخلی همزمان با کاهش ارز کاهشی شده است، در یک هفته گذشته انواع مدل مختلف پراید با کاهش ۴ تا ۵ میلیون تومانی در بازار آزاد روبه رو شدند، هر چند دلالان سعی در بالا نگه داشتن قیمت پراید داشتند اما روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در نتیجه آن کاهش قیمت ارز باعث شد تا قیمت ها کاهش پیدا کند.

این افت قیمت ها در حالی است که نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودرو هفته گذشته تاکید کرده بود که تصمیم شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت کارخانه‌ ای خودرو موجب کاهش نرخ کارخانه و حاشیه بازار شده و ریسک خرید را در این بازار کاهش می ‌دهد. او همچنین به کاهش نرخ دلار و تاثیر گذاری آن بر قیمت خودرو اشاره کرد و گفت : اگر این روند کاهش در ماه ‌های آتی هم ادامه داشته باشد می ‌توان امیدوار بود که قیمت ‌ها به تدریج در روندی نزولی به قیمت ‌های واقعی نزدیک شود.

افزایش نرخ خودرو سازی سایپا

در این مقاله به بررسی قیمت پراید امروز چهارشنبه 21 آبان 99 پرداختیم. اما لازم است تا شما عزیزان را در ادامه از افزایش نرخ خودرو سازی سایپا مطلع کنیم. علی رغم پیش بینی ها مبنی بر احتمال کاهش خودرو در روز گذشته شاهد افزایش نرخ خودرو سازی سایپا بوده ایم. این شرکت با افزایش 30 درصدی نرخ خودرو برای فروش در پاییز از طرح جدید پیش فروش یک ساله خود نیز رونمایی کرد. شرکت خودرو سازی سایپا پس از تایید شورای رقابت اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده است. این افزایش قیمت ها در حالی اعلام شد که شرکت سایپا طرح پیش فروش یک ساله محصولات خود را از سه شنبه 6 آبان آغاز کرد.

در بخش نامه شرکت سایپا قیمت های جدید به شرح زیر است:

  • تیبا صندوقدار: ۸۷ میلیون تومان
  • تیبا دو: ۹۵.۴ میلیون تومان
  • ساینا: ۹۲.۸ میلیون تومان
  • پراید ۱۵۱ معمولی: ۹۱ میلیون تومان
  • شاهین: ۲۶۷ میلیون تومان
  • کوییک آر: ۱۲۹.۶ میلیون تومان
  • نیسان تک سوز با با لاستیک رادیال: ۱۸۰.۴ میلیون تومان
  • نیسان دوگانه سوز با با لاستیک رادیال: ۲۲۰.۶ میلیون تومان
  • متوسط درصد افزایش قیمت بدون لحاظ نمودن خودروی شاهین و محصولات زامیاد: ۳۰%
  • متوسط درصد افزایش قیمت با لحاظ نمودن محصولات زامیاد: ۳۲%

در این مقاله به بررسی قیمت روز پراید امروز چهارشنبه 21 آبان 99 با شما همراه بودیم. همچنین شما عزیزان می توانید تمامی روز های هفته برای اطلاع از قیمت روز انواع خودرو با ما همراه باشید. از این که تا پایان مقاله قیمت روز خودرو امروز چهارشنبه 21 آبان 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو سه شنبه 20 آبان 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها