|

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 20 آبان 99

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 20 آبان 99 . وضعیت بازار سرمایه و بورس امروز چه می شود؟ آیا شاخص کل بورس امروز هم ریزش خواهد داشت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که مستحضر هستید در روز های گذشته و پیش از انتخابات آمریکا بازار های مالی و به خصوص بازار بورس از وضعیت چندان مناسبی برخوردار نبودند. اما بازار در حال حاضر به چه صورتی بوده و انتطار می رود روند بازار در روز های آینده و با شروع به کار کردن بایدن به چه صورتی رقم بخورد؟ در ادامه مقاله برای کسب اطللاعات بیشتر در خصوص پیش بینی وضعیت بورس امروز سه شنبه 20 آبان 99 با ما همراه باشید.

خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بازار ارز و طلا را در ایران به ‌هم ریخت و موجب ریزش قیمت ‌ها در این ۲ بازار شد. از نظر منطقی این اتفاق نه ‌تنها به ضرر بازار سرمایه نبود، بلکه می ‌توان آن را به سود بورس دانست. با این حال هیجان و ترس ناشی از تأثیر کاهش نرخ ارز بر بازار سرمایه شاخص ‌های بورسی را ۳ روز متوالی قرمز کرد، امروز وضعیت بورس چگونه خواهد بود؟

همانطور که گفته شد در این مطلب قصد داری به پیش بینی بازار بورس امروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۹ بپردازیم. با افت اخیر شاخص دیگر وقت آن رسید‌ه است که متولیان این بازار دست به کار شوند و تا حمایتی صورت نگیرد، اعتماد به بازار باز نمی گردد. شاخص کل بازار بورس امروز با ۲/۰۵ درصد کاهش برابر با ۲۵۳۷۲ واحد ریزش به ۱ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۵۱ واحد رسید.

پیش بینی بورس امروز سه شنبه از نظر فعالان بازار

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه، درباره روند بازار سهام امروز گفت: معاملات امروز بازار سهام بسیار بهتر از دیروز بود و همچنین لغو قانون ممنوعیت نوسان ‌گیری روزانه نیز اتفاق مثبتی در معاملات امروز بود.

این کارشناس درباره روند بازار سهام فردا گفت: احتمالا فردا شاخص کل نوسان زیادی ندارد و به نظر می ‌رسد ریزش شاخص کل بازار فردا بسیار کم باشد. همچنین به نظر می ‌رسد در این هفته صف ‌های فروش باید جمع شود و حجم معاملات بیشتر می ‌شود که این موضوع باعث ایجاد تعادل در بازار سهام می‌ شود. این کارشناس درباره پایان روند نزولی بازار سهام گفت: به نظر می ‌رسد این هفته دوره اصلاح بازار سهام به پایان برسد و شاخص کل بین یک میلیون و ۱۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نوسان داشته باشد.

پیش بینی باراز بورس امروز سه شنبه 20 آبان 99

همانطور که می دانید بازار بورس این روز ها حال و هوای خوشی نداشته و بسیاری از نماد های در صف فروش قرار دارند. شاخص کل بورس ریزش بی سابقه ای داشته و بسیاری از سرمایه گذاران و سرمایه داران بورس ضرر زیادی کرده اند. تا پیش از این گفته می شد که قرمز پوشی نماد های بورس به دلیل هیجانات سرمایه داران پیش از انتخابات آمریکا می باشد. اما با گذشتن بیش از سه روز از پایان انتخابات آمریکا بورس هنوز وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش بورس فردا گفته می شود فقط مسئولیت بخشی از آن با سهامدارن هیجانی است اما بیشتر متولیان بازار سرمایه هستند که با عدم حمایت به بی اعتمادی سهامدار دامن می زنند. و با ایجاد قوانینی همچون محدودیت نوسان گیری روزانه و لغو آن و با کم و زیاد کردن زمان پیش گشایش ایجاد رونق به بازار بورس را دارند! و با پیام هایی نظیر " همانطور که سود شما متعلق به دیگران نیست، مسئول ضرر شما نیز خودتان می باشید" تحت عنوان پیام آموزش بورسی قصد آموزش تازه واردان را دارند!

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو امروز سه شنبه 20 آبان 99

بورس امروز سه شنبه 20 آبان چه می شود؟

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ریزش قیمت دلار و جو هیجانی بازار سهام روند بازار را نزولی کرده است، اما روند صعودی بازار سهام کی شروع می ‌شود؟ محمد مهدی عشریه، کارشناس بازار سهام گفت: عرضه در بازار سهام فردا نیز ادامه دارد. سیاست‌ های کلی پس از انتخابات تغییر کرده و عوض شدن سیاست‌های کلی در بازار سهام زمان‌بر است.

این کارشناس در رابطه با زمان بازگشت شاخص کل گفت: محدوده حمایتی بعدی بازار سهام شاخص یک میلیون و 150 هزار واحد است که به نظر می ‌رسد شاخص کل تا این محدوده نوسان خواهد داشت و در این مدت نماد های خودرویی و بانکی مورد توجه بازار سهام خواهد بود. از این که تا پایان مقاله پیش بینی بورس امروز سه شنبه 20 آبان 99 با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی