|

رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری چقد جدی است؟

خبر رابطه پنهانی ریحانه پارسا با پویان مختاری توسط امین فردین مسئول رسانه پشت پرده مقیم خارج از کشور رسانه ای شد که با مستنداتی همراه شده ا…

لینک کوتاه کپی شد

به تازگی خبر مهاجرت ریحانه پارسا به خارج از کشور در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرده است. البته او خودش خبر مهاجرتش را رسانه‌ای نکرد. سام درخشانی بازیگر مطرح کشورمان در یک مصاحبه گفت: ریحانه پارسا با این تصمیم ما و خانواده خود را غافلگیر کرد. از طرفی خبر دوستی ریحانه پارسا و پویان مختاری در ترکیه باعث شوک بیشتر شد.

نام ریحانه پارسا چگونه در کنار پویان مختاری قرار گرفت؟

گویا پویان مختاری از همسرش نیلی افشار جدا شده و درست پس از اعلام این جدایی، نام ریحانه پارسا به عنوان پارتنر جدید پویان مختاری در شبکه های اجتماعی اورده شد. واقعیت یا شایعه رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری سبب شده تا کاربران در اینستاگرام ریحانه پارسا و اینستاگرام پویان مختاری به کامنت زنی های متفاوت اقدام کنند.

امین فردین گفته بود که چون تصویر لباس ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامی پویان مختاری دیده شده، احتمالا پویان مختاری با ریحانه پارسا در ارتباط هستند.

استوری تازه ریحانه پارسا

اینستاگرام پویان مختاری و ریحانه پارسا محفل گمانه زنی ها

اینستاگرام ریحانه پارسا و پویان مختاری نیز محفل کامنت زنی های داغ شماری از کاربران ایرانی شده که به رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری واکنش نشان داده اند. البته ریحانه پارسا خیلی زود اینستاگرامش را غیر فعال کرد تا شایعات درباره رابطه او با پویان مختاری و خبر مهاجرتش از کشور همچنان داغ باشد.

گفته شده که اولین ویدیو کوتاهی که در کپشن اینستاگرام ریحانه پارسا منتشر شده، صدای پویان مختاری است. مهراد جم که با دنیا جهانبخت وارد ارتباط شده، از دوستان پویان مختاری بوده و ریحانه پارسا نیز سابقه سفر به ترکیه و ارتباط با این فرد را که سایت های شرط بندی را مدیریت می کند، دارد.

پیشنهاد می شود: رابطه ریحانه پارسا و محسن افشانی، جنجال تازه ملکه و سلطان حاشیه ایران!

ریحانه قرار است توضیح دهد؛ آن هم در لایو با محسن افشانی

دیروز محسن افشانی استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که از برقراری تماس تصویری میان او و ریحانه پارسا حکایت داشت.

افشانی در این استوری گفت اگر تعداد دنبال کنندگان پیج او و ریحانه پارسا به یک میلیون برسد آن ها یک لایو مشترک خواهند گذاشت و پارسا در آن درباره ی تمامی حاشیه های اخیر خود صحبت خواهد کرد.

افشانی نوشت:

«منتظر لایو من و ریحانه پارسا باشید

کلی حرف داره و جایی نمیتونه بزنه

ازدواج ،طلاق، پیج های زرد، سایت قمار، آدم های منفعت طلب، مهاجرت و هر حاشیه ای که تا الان بوده

پیج ها به ۱ میلیون فالوئر برسه لایو میذاریم

به شرط حضور میلیونیتون لایو میذاریم

از ناگفته ها خواهیم گفت»

رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری چقد جدی است؟

با انتشار این استوری حرف و حدیث ها درباره ی رابطه ریحانه پارسا و محسن افشانی شروع شد، به همین دلیل افشانی در استوری دیگری به این شایعات پاسخ داد.

افشانی در ویدئویی گفت: «خواهش می کنم در این مدت که یک سری مشکلات برای ریحانه پارسا به وجود آوردند شما ایشان را درگیر هیچ حاشیه ای نکنید و هیچ حرفی را باور نکنید تا ان‌شاء‌الله با همدیگر لایو بگذاریم متوجه شوید داستان چیست. ما هیچ مشکلی نداریم. ایشان هم هیچ مشکلی ندارد. و تا سه چهار ماه آینده قرار است در یک کار سینمایی بازی کند. ایشان و آینده اش را تحت تأثیر قرار ندهیم. منتظر لایو باشید.»

علت مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه چیست؟

ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله «پدر» و « خوب بد جلف ۲ » که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرد.

طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت.

زمان» را از زندگی شخصی اش و اتفاقاتی که در سینما برایش رخ داده به نگارش درآورده که هم اکنون در مرحله پیش تولید است و مهاجرت او نیز به ساخت این فیلم برمی گردد.

یک کمپانی معتبر فیلم سازی فرانسوی سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده گرفته است.

گفته می‌شود فیلم با اسامی واقعی افراد ساخته خواهد شد و به نوعی افشاگری در سینمای ایران محسوب می‌شود.

پارسا به عنوان بازیگر در فیلم «زمان» حضور نخواهد داشت، برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها در خارج از ایران بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی