|

قیمت طلای 18 عیار امروز 6 آبان 99

قیمت جهانی طلا 18 عیار امروز سه شنبه 6 آبان 99 . قیمت روز طلای هجده عیار و انواع سکه در بازار امروز سه شنبه ششم آبان ماه چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید طلا همواره به عنوان یکی از فلز های گران بها در جهان شناخته می شود که قیمت بالایی داشته دارد و خواهد داشت. اما موارد مختلفی نیز می توانند بر تغییرات و نوسانات قیمتی طلا در بازار موثر باشند. این موارد همچون تحولات سیاسی، تحولات اقتصادی، میزان تقاضا در بازار و غیره. نباید فراموش کرد که بازار طلا یکی از راه های سرمایه گذاری با ریسک بالا می باشد. زیرا این بازار همیشه با نوساناتی همراه است. بنابراین اگر قصد خرید و یا سرمایه گذاری در این بازار را دارید لازم است تا از قیمت روز طلا 18 عیار ، سکه ، نیم سکه و غیره مطلع باشید. در ادامه برای اطلاع از قیمت امروز طلای هجده عیار در بازار سه شنبه 6 آبان 99 با ما همراه باشید.

قیمت طلای 18 عیار سه شنبه 6 آبان ماه 99

طبق اعلام اتحادیه طلا و سکه قیمت هر انس طلا در تاریخ امروز سه شنبه 6 آبان 99 برابر با دلار می باشد. اگرچه روز گذشته شاهد کاهش قیمت طلا و ورود آن به مرز 1800 دلار بوده ایم. اما امروز با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته قیمت جهانی طلا دوباره وارد کانال 1900 دلار شده است. همچنین بنا بر قیمت طلای 18 عیار در اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت طلای هجده عیار در تاریخ 6 آبان برابر با 12,839,870 ریال می باشد.

قیمت سکه

طبق اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت طلای 18 عیار در تاریخ سه شنبه 6 آبان برابر با 12,839,870 ریال می باشد. با توجه به قیمت طلای 18 عیار و قیمت جهانی هر انس طلا قیمت روز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید معادل با 142,000,000 ریال می باشد. همچنین قیمت روز سکه طرح قدیم ، نیم سکه و ربع سکه نیز مطابق با جدول زیر می باشد:

قیمت سکه به ریال
نوع سکه
132,000,000 سکه طرح قدیم
142,000,000 سکه طرح جدید
77,000,000 نیم سکه
51,000,000 ربع سکه
51,000,000 سکه یک گرمی

قیمت تمام سکه بهار آزادی

طبق قیمت های به روز شده در اتحادیه طلا ، جواهر و سکه تهران قیمت روز سه شنبه 6 آبان 99 برای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم معادل سیزده میلیون و دویست هزار تومان ، قیمت روز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، معادل چهارده میلیون و دویست هزار تومان می باشد. همچنین طبق همین به روز رسانی قیمت نیم سکه بهار آزادی در روز سه شنبه 6 آبان معادل هفت میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد. همچنین ربع سکه بهار آزادی نیز در تاریخ امروز 6 آبان با قیمت پنج میلیون و صد هزار تومان به فروش می رسد.

پیشنهاد می شود: قیمت روز انواع خودرو سه شنبه 6 آبان 99

تقویت اندک بهای اونس طلا در مرز 1900 دلار

در روز گذشته شاهد کاهش قیمت جهانی طلا و بازگشت قیمت طلا به مرز 1800 دلار بوده ایم. اما این نوسانات و بالا و پایین شدن قیمت ها در بازار همچنان ادامه داشته تا جایی که هم اکنون قیمت طلا دوباره وارد کانال 1900 دلار شده است. پس از آنکه موج جدید شیوع کرونا نگرانی ها از روند کند ترمیم اقتصاد جهانی را شدت بخشیده و موجب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده است، قیمت فلز زرد روز سه شنبه شاهد افزایش بود. بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.37 درصد افزایش به 1909 دلار و 19 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر هم با 0.34 درصد افزایش به 1912 دلار و 20 سنت رسید.

افزایش قیمت جهانی طلا در روز سه شنبه 6 آبان 99

هووی لی تحلیلگر بانک او سی بی سی در این باره گفت: «با توجه به افزایش جهانی موارد ابتلا به کرونا به ویژه در کشور های غربی، جذابیت طلا به عنوان یک محل سرمایه گذاری امن در حال افزایش است.» با این حال به گفته لی تا زمان مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا قیمت طلا احتمالا در نزدیکی رقم 1900 دلار باقی خواهد ماند. بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، روسیه و فرانسه در حال ثبت آمار های بی سابقه ابتلای به کرونا هستند و برخی از آنها محدودیت های جدیدی را به اجرا گذاشته اند. بلاتکلیفی در مورد بسته محرک مالی جدید آمریکا سبب شده تا قیمت ها در بازار طلا طی هفته های اخیر نوسان چندانی نداشته باشد. قیمت طلا اکنون حدود 8 درصد با رقم بی سابقه 2072 دلاری ثبت شده در ماه اوت فاصله دارد.

در همین حال، نانسی پولسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ابراز امیدواری کرده که تا قبل از انتخابات توافقی با کاخ سفید بر سر بسته محرک مالی جدید به دست بیاید. اما لری کودلوف، مشاور اقتصادی کاخ سفید دیروز به خبر نگاران گفت که سرعت مذاکرات کند شده است. قیمت طلا تحت تاثیر اقدامات محرک اقتصادی بی سابقه بانک های مرکزی و دولت های جهان جهت مقابله با تاثیرات بحران کرونا، از ابتدای امسال تاکنون حدود 26 درصد افزایش داشته است. از این که تا پایان مقاله قیمت طلا 18 عیار امروز سه شنبه 6 آبان 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: قیمت دلار و یورو امروز 6 آبان 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی