|

رضا همدانی چهره اینستاگرامی با جمله معروف “معتادا کرونا نمی گیرن” بازداشت شد

رضا همدانی چهره مشهور اینستاگرامی با جمله معروف " معتادا نمی گیرن" توسط پلیس بازداشت شد و به مراکز ترک اعتیاد اجباری برده شد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا همدان چهره اینستاگامی که با جمله "معتادا کرونا نمی گیرن" معروف شده بود و پیچ اینستاگرامی اش بسیار پازدید شده بود امروز بازداشت شد و به یکی از مراکز ترک اعتیاد اجباری منتقل شد.

اما رضا همدانی کیست؟

فروردین امسال و در اوج شیوع کرونا در یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایران گفتگوی خیابانی با یک معتاد - رضا همدانی - پخش شد که خیلی زود به فضای مجازی راه یافت و پربازدید شد.

رضا همدانی، معتادی بود که در این گفتگو به گزارشگر برنامه خبرشهر می‌گوید: معتادها کرونا نمی‌گیرند. او پس از اعتراف صریح به معتاد بودن، مدعی می‌شود که نه تنها تاکنون هیچ معتادی کرونا نگرفته بلکه بررسی‌ها نیز نشان داده در حالی‌که سایرین کرونا می‌گیرند اما معتادان به این بیماری دچار نمی‌شوند.

سرخوشی و صراحت رضا همدانی در این ویدئو که به نظر می‌رسد در شهرستان شهریار از توابع تهران ضبط شده، خیلی زود توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. از آن زمان تاکنون دابسمش‌ها، کلیپ‌ها و شوخی‌های زیادی با چهره و صدای این شخصیت انجام شده است. حتی برخی اینفلوئنسرهای داخلی و خارجی نیز با تقلید از وی به تولید کلیپ پرداخته‌اند.

حجم انتشار اظهارات ساده‌دلانه رضا همدانی به حدی بود که دکتر ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت ناچار شد در برنامه زنده صبح به خیر ایران در شبکه یک تلویزیون به صراحت اعلام کند: معتادها هم کرونا می‌گیرند. او خطاب به مجری برنامه گفت: گرفتاری شده‌ایم با این ادعای «معتادا کرونا نمی‌گیرن».

رضا همدانی اینفلوئنسر شد

پس از بازدیدهای میلیونی از ویدئوی رضا همدانی، او با همکاری دوستانش وارد فضای اینستاگرام شد و اقدام به تولید کلیپ‌های جدید کرد که در انتهای اکثر آنها، با همان لحن قبلی یک صفت خاص را به معتادان نسبت می‌دهد و پوزخندی می‌زند.

میزان استقبال از ویدئوهای جدید به حدی شده است که عده‌ای با نام رضا همدانی اقدام به راه‌اندازی صفحه‌های مشابه کرده‌اند. در این میان اینستاگرام نیز به یاری رضا همدانی آمده و با توجه به حجم بازدیدها و کامنت‌ها، محتواهای مربوط به او را در بخش اکسپلور به سایر کاربران پیشنهاد می‌کند.

با مروری بر صفحه‌های منتسب به رضا همدانی مشاهده می‌شود که تعداد فالوورهای او در حدود ۶۰ هزار کاربر است اما تعداد بازدیدهای برخی پست‌های آن از مرز ۴۵۰ هزار نیز گذشته است. او که یک‌شبه به چهره محبوب و جذاب اینستاگرام تبدیل شده اکنون وارد حوزه تبلیغات نیز شده و گاه و بیگاه کسب و کارهای محدوده محل زندگی خود را نیز تبلیغ می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی