|

حمید آیتی همسر شهین دخت مولاوردی بازداشت شد؛ آیتی کیست؟+ بیوگرافی

حمید آیتی همسر شهین دخت مولاوردی بازداشت شد. حمید آيتي حقوق دان و داراي چندين سابقه مديريت در مناصب مياني كشور است؛ رئيس پژوهشكده فرهنگ،…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شرق یک منبع آگاه در گفت وگویی در تشریح ماجرای بازداشت همسر مولاوردی گفت: همسر مولاوردی که امکان حضور در جلسه دادگاه را نیافته بود در بیرون دادگاه انقلاب در انتظار همسرش بود که به ناگاه بازداشت و به دادسرای اوین برده شد. به گفته این منبع اگاه دلیل بازداشت، فیلمبرداری از ساختمان دادگاه انقلاب در خیابان ذکر شده است.

علت بازداشت حمید آیتی چه بود؟

مولاوردی در خصوص علت بازداشت همسرش گفت: دیروز همسرم که در بیرون دادگاه حضور داشت موقع خروج اقدام به عکس گرفتن( نه فیلم برداری) از من و وکیلم می کند که بنا به سوء تفاهمی که برای یگان حفاظت دادگاه پیش آمد بازداشت شدند که با ارائه توضیحات و بعد از ساعتی آزاد شدند.

حمید آیتی و انتخابات شورای شهر

حمید آیتی همسر شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر تهران نام نویسی کرد و موفق به حضور در شورای شهر نشد.

حمید آیتی کیست؟

شهین دخت مولاوردی در خصوص آشنایی با همسرش گفت: دوران دانشگاه زندگي مشترك خود با دانشجويي ديگر به نام «حميد آيتي» را آغاز كردیم كه درباره اين ازدواج هم گفته است: «ازدواج من در دوران دانشگاه اتفاق افتاد با يكي از همكلاسي ها. سال 1366 عقد كرديم، نمي دانم اسمش را دوست داشتن بگذارم يا عشق، ولي بالاخره يك احساسي بود كه به پيوند زناشويي منجر شد».

هرچقدر نام شهيندخت مولاوردي در هفت، هشت سال گذشته خبرساز شده و حتي شركت سازنده روسري اش هم جنجال برانگيز شده، اما نام همسرش كمتر به رسانه ها راه پيدا كرده است. آيتي حقوق دان و داراي چندين سابقه مديريت در مناصب مياني كشور است؛ رئيس پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري، مدير كل برنامه ريزي معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي، معاونت پژوهشي و آموزشي پژوهشكده فرهنگ و هنر، استاد دانشكده هاي حقوق و مديريت دانشگاه هاي علامه طباطبايي و علم و فرهنگ و… از جمله سوابقي است كه آيتي در كارنامه اجرائي و آموزشي خود دارد. آيتي البته چهره اي سياسي است، ولي بيشتر در استان محل تولد خود يعني خراسان جنوبي به فعاليت پرداخته است. او در انتخابات مجالس هشتم و دهم از همين استان نامزد نمايندگي مجلس هم شده، اما در هر دوره راهي به ساختمان ميدان بهارستان پيدا نكرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی