|

(ویدئو) آهنگ احترام امیرتتلو ؛ گزینه های روی میز تتلو چیست؟

آهنگ احترام امیر تتلو با استفاده از اصطلاح همه گزینه ها روی میز است در اهنگی عاشقانه انتخاب عشق یا بی احترامی را به عهده معشوقه خود می…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از چند روز که خبر احتمال انتشار اهنگ جدید تتلو به گوش می رسید بالاخره آهنگ احترام امیر تتلو منتشر شد و روی یوتیوب این شبکه قرار گرفت. تتلو که این آهنگ را به نوعی ، احترام به خود می داند و قبل از انتشار آهنگ بارها از هواداران خواسته بود با حمایت از او در یوتیوب احترام او را حفظ کنند.

به گزارش شایانیوز، به گفته تتلو او قصد دارد تا با انتشار این اهنگ احترام را به هوادران خودی یا تتلیتی ها و همچنین به هنرمندان دنیای موسیقی نشان بدهد. او قبل از انتشتار آهنگ احترام نوشت: « ما احترامو بلدیم، شما هم احترامو بلد باشین و برین دنبال تبلیغات و کامینگ سون و انرژی دادن رو یوتیوب تا موزیک بیاد و لااقل بتونین تو لایو چتِ هنگام پخش رکورد بزنین !»

پیش از این تتلو از عدم حمایت تتلیتی ها از کانال یوتیوب قبل از انتشار آهنگ گله کرده بود: « آهنگی که باید حداقل میلیون دلار بفروشه و به من برگردونه شاید در طی چند سال هزار دلار برگردونه رو یوتیوب؛ ولی شما همینقدر هم احترام به ما نذاشتین فقط صدو شصت و هفت هزار نفر از میلیون ها نفر این یک هزارم احترام رو به ما گذاشتن»

مشخصات اهنگ جدید تتلو احترام به همراه ارکید

موزیک جدید تتلو به نام احترام با تنظیم سعید انصار و همراهی ارکید خواننده گروه دژاوو منتشر شده است. ارکید که در اهنگ احترام بک وکال گار را بر عهده دارد پیش از این در اهنگ مال من باشد، هنوزم و شب یلدا هم با امیر تتلو همکاری کرده بود.

(ویدئو) آهنگ احترام امیرتتلو ؛ گزینه های روی میز تتلو چیست؟

تتلو در مورد همکاری با ارکید در اهنگ احترام گفت: « اینکه طرف اومده وقت گذاشته و بک خونده !! هرچند کم !! ولی اسمشوبزنی رو جلد و ازش تشکر کنی رو بهش میگن "احترام" !!»

احترام یکی از اخرین اهنگ های البوم 78 تتلو است و پس از چهار اهنگ دیگر احتمال خداحافظی تتلو با موسیقی یا بازگشت به ایران وجود دارد.

[fvplayer id="119"]

بخشی از متن اتتلو آهنگ احترام

سفیدیا رو لک نکن ! سفیدیا چشم منن !! چشم سفید این شهر منم !!! همه به چشمم زشتِ .... !! سیاهیارو خط نزنن ! سیاهیا روح منن !! همه کثیفن و من پاکم که اینجوری میبینمشون چون اونا کثافتن منم روانی شدم و اینجور میبینمشون میگفتم یه گرگه و یه گل این یعنی انتخاب با خودته من باشم گزینه احترام رو انتخاب میکنم چون احترام هم مثل بقیه گزینه ها یه چیز متقابله

(ویدئو) آهنگ احترام امیرتتلو ؛ گزینه های روی میز تتلو چیست؟ اهنگ احترام تتلو ممکن است جزو اخرین کارهای او باشد

به احترام تو وایمـــیسم / به احترام ورود تو همه این شهرو میسازم به احترام حضور تو عبور تو به احترام تو سرپا میکنم تشویقو میدم عشق به عشقت اسم نابتو تتو میکنمش ! به احترام تو حسادتمو میکشمش به احترام تو میخندم پرم از لبخندم به احترامت همه اشکم/ به احترامت شدم گریه به عشقت میکنم تکیه بیشتر بخوانید:

همه گیری اهنگ تتلو خلسه مستر لوده و یک اصطلاح تازه

اهنگ اون دیگه نمی تونه تتلو ؛ نسخه تکامل یافته تموم شد

اهنگ کی مثل من تتلو ؛ با تم گاو!

آهنگ شب 2 تتلو ؛ مشاعره عاشقانه تتلو با الفبا

چرا تتلو اهنگ احترام را منتشر کرد؟

با وجود اینکه تتلو به رفتار هوادارنش اعتراض داشت و انتظار داشت کانال یوتیوب او به 170 هزار نفر برسد بعد آهنگ منتشر شود اما تصمیم به انتشار اهنگ احترام گرفت. به گفته تتلو : « گفتم بخوام منتظر شما وایسم کل زمان آلبوم و رکوردام و احترام و همه چیم بدتر میره زیر سوال !!»

تتلو در این مورد نوشت: « موزیک قرار نبود بیاد بیرون ! چرا ؟ چون من میخواستم احترام خودمو حفظ کنم و به شما امید داشتم که احتراممو حفظ میکنید ! بعد دیدم نه ! احتراممو که حفظ نمیکنید هیچی ! دارید منو دور میکنید !! داره وقتم هدر میره و آلبومم باز میمونه ! آلبومی که هزینه کردیم براش ! من و یه تیم که چه عرض کنم چند تا تیم بزرگ ! اینه که دیشب رفتم پای سیستمو بک وکالامو تغییرامو دادم. تنظیم کننده هم از صبح زود پای میکسه و داره زحمت میکشه ! حالا گفتیم امشب میاد !»

جدا از صحبت های امیر تتلو ، معمولا موزیک های شرکت آونگ نظم بیشتری در انتشار دارد و معمولا اهنگ هایی ه با رپ فارسی کار می کند را دیرتر منتشر می کند و به نوعی به دلیل رفاقتی که با مدیر رپ فارسی دارد برای بازی دستش باز تر است.

[fvplayer id="120"]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها