|

اهنگ دیگه تابلو شده فدایی و ادامه درگیری رپرهای قدیمی

در ادامه اختلافات قبلی اهنگ دیگه تابلو شده فدایی در پاسخ یا دیس بک به آهنگ جدید گروه زدبازی است که در آن هیچکس، اشکان فدایی و قاف دیس می شو…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از انتشار اهنگ یخ از گروه «زدبازی» فدایی اهنگ دیگه تابلو شده را منتشر کرد. این اهنگ در پاسخ یا دیس بک به آهنگ جدید گروه زدبازی است که در آن هیچکس ، اشکان فدایی و قاف دیس می شوند.

اهنگ دیگه تابلو شده فدایی و ادامه درگیری رپرهای قدیمی

هیچکس و اشکان فدایی

به گزارش شایانیوز، اختلاف این دو گروه از رپرهای قدیمی از اختلاف سهراب ام جی و هیچکس شروع شد. سروش هیچکس انتقاداتی به او داشت و او را به نوعی خواننده مجاز خواند که سهراب ام جی و سایر اعضای گروه مثل جی جی به این اظهارات واکنش نشان دادند و از خارج نشین بودن هیچکس انتقاد کردند.

بعد از قضیه ریپورت شدن تتلو توسط هیچکس ، اعضای زدبازی به طرفدرای از تتلو پرداختند و در اهنگ یح به این موضوع اشاره کردند.

اهنگ دیگه تابلو شده فدایی و ادامه درگیری رپرهای قدیمی

کاور یخ که دیس به گروه ملتفت ، هیچکس و اشکان فدایی است

موضوع اهنگ دیگه تابلو شده فدایی چیست؟

فدایی در این اهنگ گروه زدبازی را تاجر می خواند و ایران ماندن آنها را به ارتباط با سازمان های داخل ایران ربط می دهد و شایانیوز به دلایل عدم اثبات چنین ادعاهایی نمی تواند متن کامل اهنگ دیگه تابلو شده فدایی را منتشر کند. اما ادعای اشکان فدایی از جایی شروع می شود که سهراب ام جی در اردوی راهیان نور حاضر شد و شبکه سه سیما با اون مصاحبه کرد.

به گفته خود سهراب ام جی رپ مجوز و ارتباط نمی خواهد و او فقط به دلیل اعتقاد شخصی در این اردو شرکت کرده است. نکته دیگر سایت شرط بندی و رستوران عمو سهراب مربوط به اعضای زدبازی است که هیچکس و فدایی به آن انتقاد می کنند.

اهنگ دیگه تابلو شده فدایی و ادامه درگیری رپرهای قدیمی

بخشی از متن اهنگ دیگه تابلو شده فدایی

اون گوره‌خره کیه؟ عضو جدیدتونه؟

دعواتون نشه باهاش، دوباره ده سال قهر کنید

همه‌ی حیوونا توو جنگل پیشرفت کردن الا شماها

جنازه‌ها جمع شید اومدم میخِ تابوتتونو بکوبم

تو پاک، باکلاس

ما معتاد، با کِلاش

لات باش، آب نکش جا نماز

رپ، مجازی، بنگاه معاملات

خفاش نمی‌شه عقاب با نقاب

تموم نمی‌شیم ............

کلمه‌ها پشت سر هم، کاروان

کارا سینه‌به‌سینه می‌چرخه، خانقاه

وای به حالتون بشینیم با استاد پای کار

پیش ما بیای نیست منظره قشنگ

گوله می‌زنه توو شیکم اسلحه لقد

توو محل می‌شن بیشتر از منطقه تلف

سوراخ می‌شه هر دفعه مرکز هدف

پادشاه یه‌ چشمی توی شهر کورا

جنگل نمی‌افته دست روباه

می‌دونی‌ چی‌ رسمه توو ما؟؛

اینکه شب بالا سرتم و کشیدم روی کله جوراب

حلت می‌کنم جوری که کفنو نبینی

خوشی‌ مثل ماهی‌ای‌ که نوکِ قلابو زد

روی سگمو ندیدی

من یه‌کم شاه مسعودم، یه‌کم ملا‌ عمر

نیا لفظِ بی‌خودی

آخرین بار که کارد دیدی داشتی ختنه می‌شدی

پشتِ خطای دفتر حبسیم، عفو نمی‌خوریم

یکی‌ می‌خوری، غذاتو با لثه می‌جویی

نونِ حلال شده خلاف

طعمه نباش

لُپِ کلام

عوض شده جای گِل و طلا

گذاشتم کنار دوتا گوجه برات

آره گارسونم، بفرما جلوکباب

جلد زرورق، چرت محتوا

اهنگ دیگه تابلو شده فدایی و ادامه درگیری رپرهای قدیمی

اشکان فدایی کیست؟

اشکان فدائی (خواننده رپ فارسی) متولد آذر ۱۳۶۹ ،استعدادی که توسط مهدیار آقاجانی کشف شد و فعالیتش رسماً از سال ۸۸ آغاز شد . او از اهالی سابق خیابان پیروزی تهران بوده و اکنون در فرانسه-پاریس ساکن است.

اولین تک آهنگ رسمی او بنام "ایران ایران" در سال ۸۸ منتشر شد. آهنگساز این کار مهدیار آقاجانی بود.پس از آهنگ ایران ایران ، فدائی با یک آهنگ تکی به نام "واستا لاشی" و یک آهنگ دیگر به نام "شک" بهمراه قاف در آلبوم کوتاه "انجام وظیفه" حضور پیدا کرد و برای عموم شناخته تر شد.

سپس در مهرماه ۹۰ تک آهنگ "ساز ما" از او منتشر شد. همچنین در آلبوم "زیر و بم زیرزمین" ، در قطعه "میان غم هایم" ، علی قاف را همراهی کرد.از میان غمهایم میتوان به عنوان بهترین فیت رپ آلبوم زیر و بم زیرزمین یاد کرد.شاید از این پس بتوان از زوج قاف و فدایی نیز به عنوان یکی ازبهترین زوج های تاریخ رپ فارسی یاد کرد !

اهنگ دیگه تابلو شده فدایی و ادامه درگیری رپرهای قدیمی

سبک اشکان فدایی در رپ

استایل زیبای فدایی در این ترک بدون شک موجب شده است که این ترک در هر دو بخش حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.تک آهنگی از او بنام "یه عشق نقره ای" در آذر ماه عرضه شد که حاشیه های زیادی بهمراه داشت. کمی بعد تک اهنگ فوق العاده ی " رفیق " رو بیرون داد و با هر تک آهنگ افراد بیشتری متوجه نبوغ و استعداد او شدند.

اولین آلبوم کوتاه او به نام عدل مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت به طوری که بعد از این آلبوم اکثر شنوندگان رپ فارسی او را نابغه رپ فارسی عنوان میکنند. آهنگسازی تمامی ترک ها بجز ترک «زندگی» و «نمیدونم» توسط مهدیار آقاجانی انجام شده است و آهنگسازی ترک «نمیدونم» توسط حسن انجام شده است.خوانندگان مهمان آلبوم "هیچکس" و "قاف" که هر دو باعث هرچه بهتر شدن این آلبوم کوتاه شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها