|

بیوگرافی بهاره رهنما و عکس‌های استایل چکمه بلندش / ژست عروس وارانه با همسر دوم

بهاره رهنما بازیگر مشهور ایرانیست که سالها در سینما و تلویزیون بازی کرده و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستن که با استفاده از استعداد و توانایی که دارند خود را بولد کرده و مورد توجه قرار می دهند، اما یکسری از چهره ها هم هستند که میزان حاشیه سازی و دیده شدن های اینچنینی‌شون بیشتر از اونچه که در کارنامه کاری دارند هستش. مثلا خانوم بهاره رهنما یکی از همین دست هنرمندان می باشد که در دسته دوم قرار دارد. بهاره رهنما چهره ای از دهه پنجاه است که سالهاست در این عرصه بازیگری فعالیت دارد و تا به حال در فیلم و سریال های فراوونی هم ایفای نقش داشته چرا که همسر سابقش یعنی آقای پیمان قاسم خانی هم نویسنده بسیار از سریال های تلویزیونی هستن و هم کارگردان خیلی از پروژه های سینمایی و سریالی. این موضوع در حدی بود که جالبه بدونید بهاره رهنما بعد از طلاق اولش دیگه نتونست در فیلم و سریالی نقش آفرینی کنه چرا که هیچ دفتر فیلمسازی خانوم بازیگر رو راه نمیداد! اما بگذری و برسیم به بیوگرافی بهاره رهنما. این بانوی بازیگر که تا به حال حاشیه سازی های بسیاری داشته و حالا هم در قالب یک بلاگر و اینفلوئنسر و فعال مدیا حضور دارد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما این روزها 51 سال سن دار و یک نیمه دومی است. وی که از متولدین ۱۰ آذر ۱۳۵۲ می باشد یک اراکی است و به جز بازیگری، فیلمنامه نویسی و نویسندگی کتاب نیز انجام داده است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و حتی سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی رو هم دارد.

بهاره رهنما

تک به تک اعضای خانواده بهاره رهنما

همونطور که اشاره کردیم بهاره رهنما یک بانوی اراکی است که در روستای هزاوه این شهر به عنوان فرزند دوم خانواده چشم به جهان گشوده. بهاره رهنما یک خواهر بزرگتر به نام بهانه هم دارد که در سال 1343 به دنیا آمده. البته که او یک برادر دوقلو به نام رهام نیز دارد که دکتر هستند، البته که خانوم بازیگر برادرشون رو پروفسور خطاب می کنند. جدا از افراد نام برده شده خانومی به نام مریم رهنما نیز هست که سن و سال کمی دارد و سالن آرایشی دارند و یک میکاپ آرتیست بسیار مشهور در ایران می باشند و بارها ایشون اوشون رو خواهر خطاب نمودند اما در نهایت مشخص نشد رابطه اونها به چه شکل هستش. 

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما و مادرشون نیز پروین قائم مقامی بازیگر مشهور می باشد.

بهاره رهنما

زندگی از روستا تا انگلیس

در سال 1354 بود که بهاره رهنما زمانی که تنها 2 سال داشت به همراه خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند، اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران رو ترک کردند و به انگلستان رفتند. اما خب طولی نکشید که با فروکش شدن التهابات سیاسی این خانواده به ایران برگشتند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بچه سرتقی که عاشق بازیگری شد

بهاره رهنما تا سن 10 سالگی به دشت بچه حاضر جواب و سرتقی بوده ، اما در کنار این رفتار ها کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن تو جمع بزرگترها تو آستین داشته (به گفته خودشون). اما خب با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوودنژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم تا شغل آیندم همین باشه.

بهاره رهنما

رقیب عشقی

تو ۱۴ سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری پیدا شد و اونهم نوشتن داستان بود.

ازدواج اول و جریان دوستی

جالبه که بهاره رهنما در سال 1370 مانی که تنها 17 سال سن داشت تو مسیر بازگشت به خونه از دانشگاه بوده که به شکل اتفاقی با پیمان قاسم خانی 26 ساله اشنا میشه. این رو چهره بعد از تقریبا سه سال دوستی در نهایت سال 1373 بود که با هم ازدواج کردند و ثمره زندگیشون هم شد دختری به نام پریا. 

بهاره رهنما

طلاق از همسر اول

این زوج یعنی پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما بعد از حدودا 22 سال زندگی در نهایت به زندگی مشترکشون پایان دادن و در حالی که به شکل خوب و صمیمی نشون میدادن، اما در سال 1394 با توافق دو طرفه طلاق گرفتند.

و اما ازدواج دوم

خانوم بازیگر دو سال بعد در ۴ شهریور ۱۳۹۶ و در ۴۴ سالگی خبر ازدواج دوم خود را با امیرخسرو عباسی اعلام نمود. اقای عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای هستش که با در کنار رهنما قرار گرفتن به شهرت قابل توجهی رسید.

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها