|

کفپوش‌ چوبی انتخابی سالم و همیشگی برای خانه/ مزایای انتخاب پارکت چوبی

انتخاب نوع مناسب کفپوش برای خانه شما یک تصمیم مهم است و کفپوش‌های چوبی به دلیل ظاهر و ماندگاری بی انتها یک انتخاب محبوب هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گرایش‌های دکوراسیون خانه می‌آیند و می‌روند، اما وقتی نوبت به جنبه‌های دائمی‌تر خانه، مانند کف‌پوش‌ها می‌رسد، مهم است که سبکی را پیدا کنید که کاملاً دوست دارید و از سویی نیز بر جذابیت و زیبایی منزل شما بیفزاید. لازم است با دقت بیشتری دست به انتخاب کفپوش‌های خانه بزنید زیرا سال‌ها هر روز که از خواب بیدار ‌می‌شوید با آن روبه خواهید شد. جنس، طرح، رنگ و همخوانی آن با سبک و سلیقه شخصی شما و همچنین مطابقت آن با منزلتان حائز اهمیت است.

wood-floor-installation-costs-03

محبوبیت کف پوش‌های چوبی

انتخاب نوع مناسب کفپوش برای خانه شما یک تصمیم مهم است. این متریال نه تنها نیاز به مقاومت در برابر استفاده روزانه دارد و سال‌ها دوام می‌آورد، بلکه زیبایی فضای شما را نیز مشخص می‌کند. کفپوش‌های خانه را می‌توانید از جنس چوب، لمینت، کاشی و… برگزینید؛ اما روز به روز کفپوش‌های چوبی و لمینت محبوب‌تر می‌شوند. کفپوش‌های چوبی به دلیل ظاهر و ماندگاری بی انتها یک انتخاب محبوب هستند. 

پارکت‌های چوبی معمولا از جنس چوب درخت بلوط، گردو و کاج ساخته می‌‍شوند و بسته به نوع چوبی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد در رنگ‌های تیره و روشن قهوه‌ای با سایه‌های قرمز، نارنجی و خاکستری و در ابعاد مختلف و به شکل پهن و باریک طراحی و تولید می‌شوند. پارکت‌هایی از جنس لمینت نیز از مواد مصنوعی تشکیل شده است که ظاهری چوبی دارد.

با تمام گزینه‌های مختلف کفپوش موجود، کفپوش چوبی ممکن است گزینه گران قیمتی به نظر برسد. با این حال، کفپوش چوبی بهترین انتخاب برای داشتن فضایی ایمن و تمیز با نگهداری کم است. در ادامه به برخی از مزایای کفپوش چوبی اشاره خواهیم کرد.

11

استحکام و دوام

یکی از مزیت‌های اصلی کفپوش‌‌‌‌‌‌های چوبی، استحکام و دوامی است که دارند؛ این نوع از پارکت‌‌‌‌ها می‌توانند بدون از دست دادن جذابیت خود در برابر آزمون زندگی روزمره مقاومت کنند. طول عمر کفپوش‌های چوبی طولانی است و به همین دلیل مقرون به صرفه است.

title-wooden-tiles-interiors

ساده در نگهداری

همه خواهان کفی هستند که تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد و کفپوش چوبی دقیقاً همینطور است؛ این نوع پارکت‌ها در برابر ریختن و کثیفی بسیار مقاوم‌تر هستند، بنابراین برای خانواده‌هایی که کودکان و حیوانات خانگی دارند یا برای کسانی که زمان لازم برای تمیز کردن منظم را ندارند، گزینه‌ای عالی است. 

Parquet-Flooring-Pros-and-Cons-A-06-05-1024x640

کفپوش چوبی؛ یک مد دائمی

کفپوش‌های چوبی به دلیل طراحی کلاسیک خود مورد علاقه طراحان داخلی است و ماندگاری بالایی دارند. کفپوش‌های چوبی هرگز از مد خارج نمی‌شوند؛ به این معنی که حتی اگر روند مد تغییر کند با وجود پارکت چوبی خانه شما همیشه شیک و گرم به نظر می‌رسد.

php3VDrpJ-og_image

کفپوش چوبی بهداشتی‌تر است

کفپوش چوبی نسبت به سایر انواع کفپوش‌ها بهداشتی‌تر است. این به دلیل نداشتن سطحی است که بتواند گرد و غبار را در خود جای دهد. به همین دلیل این نوع از کفپوش‌ها برای افرادی که آلرژی و حساسیت دارند بسیار مناسب است.

rodrigo-da-fonseca-aboim-inglez-arquitectos-architecture-residential-portgual_dezeen_2364_hero-852x511

تنوع

کفپوش‌های چوبی در سبک‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی موجود هستند، به این معنی که دیگر مجبور نیستید به حس و رنگ سنتی تخته‌های بلوط پایبند باشید. از چوب‌های تیره و غنی که فضایی مجلل و پیچیده به خانه شما می‌دهند تا سبک‌های سبک‌تر، مدرن‌تر و معاصر خاکستری و وانیلی؛ مطمئناً پارکت چوبی پیدا می‌کنید که می‌تواند با هر دکوراسیون خانه‌ شما مطابقت داشته باشد. 

images

alex-differences-natural-artificial-parquet

با کفپوش چوبی خانه خود را گرم نگه دارید

با بهره از کفپوش‌های چوبی می‌توانید گرمای موجود در خانه را حفظ کنید و از سویی نیز برخی از این پارکت‌های چوبی با اضافه کردن گرمایش از کف نیز سازگار است؛ درواقع این نوع از کفپوش‌ها در مقایسه با کفپوش‌های کاشی یا لمینت فضای خانه را برای زندگی راحت‌تر می‌کند، زیرا سرد نیست. 

oak-bordeaux-flooring-mullican

 انتخاب کفپوش‌های چوبی علاوه‌بر اینکه به راحتی با دکوراسیون خانه شما ترکیب می‌شود، همیشه مد است و استحکام و ماندگاری دارد، می‌تواند بهترین انتخاب باشد به این دلیل که بهداشت خانه شما را تامین می‌کند و نگهداری و تمیز کردن آن ساده و آسان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی