|

(عکس) این دختر با لبهای غووول خودش را حراج کرد؛ هر بوسه کریسمس او کلی خریدار داره!

Andrea Ivanova shayanews

آندریا ایوانووا دختر اهل صوفیه بلغارستان که بزرگترین لب های دنیا را دارد بوسه جشن کریسمسش خود را به حراج گذاشته است!

لینک کوتاه کپی شد
14

شایانیوز- آندریا امیلوا ایوانووا نزدیک به ۲۲,۱۴۰ دلار برای انجام ۴۳ عمل جداگانه هزینه کرده است که شامل ۳۰ تزریق اسید هیالورونیک برای بزرگ کردن لب هایش بوده است. این جوان ۲۵ ساله اکنون بوسه کریسمس خود را به حراج گذاشته است و در حال برنامه ریزی برای جراحی های بیشتر در کریسمس است.

آندریا گفت: «برای کریسمس روش‌های جدیدی روی صورتم امتحان خواهم کرد، تزریق‌های جدیدی از اسید هیالورونیک در لب‌ها، چانه و استخوان‌های گونه‌ام به عنوان هدیه کریسمس از طرف خودم خواهم داشت. من می خواهم لب هایم را بزرگتر کنم و همچنین برای دستیابی به هدف جدیدم یعنی داشتن بزرگ ترین چانه دنیا تلاش خواهم کرد. من در حال برنامه ریزی برای استفاده از روش های جدید روی صورتم هستم و می خواهم با ایمپلنت های سیلیکونی سینه هایم را بزرگتر کنم. علاوه بر داشتن بزرگترین لب های دنیا، به زودی می خواهم خودم را با بزرگترین و نوک تیزترین چانه دنیا ببینم.»

00-4-1024x576 (1)

واکنش ها به لب های بزرگ آندریا

آندریا با وجود تمام تزریق هایی که تا کنون داشته ـ که هر کدام شان حدود ۲۰۰ پوند برایش هزینه برداشته ـ نگران این نیست که لب هایش «بترکند». او می گوید: «من لب هایم را دوست دارم و با این لب های بزرگ احساس بهتری دارم. به زودی پروسه های جدیدی برای بزرگ تر شدن لب ها و گونه هایم انجام خواهم داد.»

طرفداران این خانوم بلغاری زیر پست های متعدد وی در اینستاگرام از ظاهر او تعریف و تمجید و او را برای انجام فرآیندهای زیبایی تشویق می کنند.

EWFM7ZEVAZH77ALE7RK6P5PWVY

یکی از طرفداران آندره‌آ زیر یکی از عکس هایش نوشته: «کِی لب هایت را بزرگتر می کنی؟» یکی دیگر نوشته: «لب هایت خیلی زیبا هستند.» کاربر دیگری نیز نوشته: «تو بی نهایت زیبا هستی. فوق العاده جذاب.» شخصی دیگر نوشته: «بهترین لب های دنیا.» و فرد دیگری نیز کامنت گذاشته: «آن مردی که افتخار داشته باشد با تو سر یک میز بنشیند، مرد خوشبختی خواهد بود.»

03-5

آندریا که در بلغارستان به دنیا آمده است، همیشه اغراق آمیز و عجیب و غریب بودن را دوست داشته و زیبایی طبیعی را خسته کننده می داند. او گفت که هنوز روند تغییراتش را تمام نکرده است و مشتاقانه منتظر فیلرهای بیشتر، آرایش های سنگین تر و جراحی های زیبایی بیشتر است.

این دختر عجیب افزود: «من طرفدار شکل های بزرگ و زیبایی های عجیب و غریب هستم. زیبایی طبیعی برای من خسته کننده است، بنابراین تصمیم گرفتم ظاهر خود را به طور اساسی تغییر دهم.»

او اکنون بوسه جشن کریسمسش را به حراج گذاشته است و مطمئن است که خریداران زیادی برای لب های بزرگتر از حد معمول خود خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها