|

آزاده نامداری و همسرش روزهای آخر رابطه صمیمانه‌ای داشتند؟

آزاده نامداری در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

آزاده نامداری در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود. در چند خط با او درددل کرده و گفته بود که از وضعیت زندگی‌اش راضی نیست. پس از آن درخصوص اموالش تعیین تکلیف کرده بود که شبیه به وصیت‌نامه بود

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران درخصوص جزئیات این حادثه می‌گوید: ساعت ۱۹:۳۰ هفتم فروردین‌ماه بود که گزارش مرگ آزاده نامداری اعلام شد و با توجه به حساسیت موضوع شخصا به همراه قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل و اکیپ تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه که آپارتمانی در طبقه هفتم برجی در خیابان مهستان شهرک غرب بود، حاضر شدیم.  جسد با لباس راحتی و خانگی بود و نکته‌ای که حائز اهمیت بود، این بود که خانه خانم مجری کاملا تمیز و مرتب بود.

شهریاری درخصوص زمان مرگ خانم مجری می‌گوید: پزشکی قانونی زمان مرگ متوفی را بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت قبل از پیداشدن جسدش تخمین زد و این درحالی بود که هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح روی بدن وی دیده نمی‌شد. از سوی دیگر وی بعد از رفتن همسر و دختر خردسالش به سفر، در خانه تنها بوده و بررسی‌ها حکایت از این داشت که در این مدت هیچ‌کس وارد آپارتمان آنها نشده است. 

سرپرست دادسرای جنایی تهران ادامه می‌دهد: با انجام تحقیقات بیشتر دست‌نوشته‌ای از خانم نامداری کشف شد که خطاب به دختر خردسالش نوشته شده بود. وی در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود. البته در چند خط با او درددل کرده و گفته بود که از وضعیت زندگی‌اش راضی نیست. پس از آن درخصوص اموالش تعیین تکلیف کرده بود که شبیه به وصیت‌نامه بود. پیداشدن این دفتر فرضیه خودکشی را قوت بخشید. چراکه متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از معاینه اولیه جسد اعلام کردند که احتمالا وی به‌دلیل مسمومیت دارویی جان باخته است. با این حال، جسد برای انجام آزمایشات سم‌شناسی و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

شهریاری درباره شایعات مطرح‌شده درباره اختلاف خانوادگی متوفی نیز می‌گوید: پدر و مادر خانم نامداری روابط متوفی و شوهرش را خوب توصیف کردند و گفتند که آنها هیچ اختلافی با هم نداشتند و زندگی آرامی داشتند. ضمن اینکه بررسی آخرین پیامک‌های رد و بدل شده بین متوفی و شوهرش نیز نشان می‌دهد که آنها هرچند اختلافات کوچک و معمولی داشته‌اند اما در آخرین روزها رابطه صمیمانه‌ای داشته‌اند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها