|

آرمیتا گراوند کیست؟ دختر 16 ساله که در مترو برای افت فشار بیهوش شد! صحبتای عجیب مادرش

آرمیتا گراوند دختری 16 ساله که در ایستگاه میدان شهدا به دلیل افت فشار بیهوش میشه و در حال حاضر هم تو کماست

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها می بینیم و می شنویم اخباری رو که سال گذشته به گوشمون می رسید. همه ما روایت و اتفاقاتی که برای مهسا امینی دختر سقزی افتاد رو میدونیم و به یاد داریم که پس از اون اتفاق تو کشورمون تا به چه اندازه فضا متشنج شد. یکسری اخبار درست بود و یکسری اخبار هم دروغ و ساخته دسته افرادی که اصلا شغلشون سو استفاده از شرایط هستش! 

چند ماهی رو با شنیدن و دیدن اتفاقات بد گذروندیم و حالا اما آرامش برقرار است. شاید در نظر شما آرامش به نوعی دیگر باشد و نگاه بغل دستیتون به آرامش چیز دیگریست! بگذریم.

به تازگی اما بعد از گذشت یک سال در حوالی همون تایم سال گذشته اتفاقی جدید افتاد. اتفاقی که خیلی از تاریخ دقیق سالگرد فوت مهسا امینی نمیگذره و برخی میگن تاریخ تکرار شده! اما دوربین ها چیز دیگری رو نشون میدن و اسناد و مدارک مخالفشون صحبت می کنند.

شاید هم عده ای دوباره به دنبال اغتشاش هستند. بله اغتشاش! برخی از اخباری که سال گذشته می دیدیم اعتراض بودند و برخی هم اغتشاش، که خب همون دست سواستفاده گر برنامه میریختند و خودشون از عقب شاید حتی نیشخند هم میزدند! هیچ صدی وجود نداره درسته؟ اینکه بگیم صده صد اغتشاش بود یا صده صد اعتراض.

آرمیتا گراوند کیست و دقیقا چه اتفاقی براش افتاد؟

اما برسیم به این روزها که دختری 16 ساله بنام آرمیتا گراوند در مترو دچار حادثه بدی شد و حال و روزی خوبی ندارد. تصاویر و البته ویدیویی از این دختر نوجوان منتشر شده که نشون میده آرمیتا 7 صبح روز یکشنبه نهم مهرماه با دو تا از دوستاش تو مترو قرار داشته تا به سمت مدرسه برن. آرمیتا و دوستاش در ایستگاه میدان شهدا (خط ۴ مترو) در حالی که میخواستن به واگن آخر قطار ورود کنند و سوار مترو بشن، این دختر نوجوان به زمین میوفته و توسط دوستاش و خانومها به بیرون قطار آورده میشه.

چجوری سر آرمیتا گراوند ضربه می بینه؟

به گفته برخی، و البته مادر و پدرش و دختر داییش، آرمیتا گراوند به دلیل افت فشار بیهوش میشه و میوفته و البته به دلیل بهم خوردن تعادلش سرش به لبه واگن قطار اصابت میکنه! اینها در حالیست که یکسری از شبکه های معاند جنجالی با عنوانی دیگر به راه انداختند. چرا که در ادامه می بینیم ویدیویی از دوربین های مترو در حالی که آرمیتا با دوستاش تا وارد قطار میشن بعد از چند ثانیه کوتاه آرمیتا بیهوش میشه و میارنش بیرون قطار. که میشه فهمید دلیلی جز افت فشار نبوده چرا که در زمانی بسیار کوتاه این اتفاق افتاد.

آرمیتا در حال حاضر حالش چطوره؟

همونطور که در ویدیو هم مشاهده کردید مادر و پدر این دختر نوجوان از مردم طلب دعا برای دخترشون دارند تا هرچه زودتر حالش بهبود پیدا کنه. آرمیتا گراوند در حال حاضر تو کما هستش و تحت درمان.

از مردم میخواهیم برای شفای دخترم دعا کنند

شهین احمدی مادر آرمیتا در خصوص موج سواری رسانه های معاند در رابطه با این حادثه گفت: تصاویر و ویدیوهایی که توسط دوربین های مترو گرفته شده بود رو دیدیم و هیچ چیزی در رابطه با ادعاهای مطرح شده برخی شبکه های سواستفاده گر ندیدیم. 

مادر آرمیتا تمامی حواشی ساخته شده رو تکذیب و نقض کرد.

پدر آرمیتا نیز با تایید صحبت های همسرش گفت دخترم بیمار نبود و هیچ دارویی مصرف نمیکرده و از مردم خواست تا برای بهبود فرزندش دعا کنند.

snapedit_1696408135325

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی