|

شوک به پرسپولیس؛ خطر کسر امتیاز

مهلت سه ماهه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات طلبکاران دیروز به پایان رسید و باشگاه پرسپولیس همچنان به برخی از شاکیان داخلی اش بدهکار است.

لینک کوتاه کپی شد

پس از این که باشگاه پرسپولیس سال گذشته مطالبات ماریو بودیمیر را پرداخت کرد و به دنبال بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بود، شایان مصلح از باشگاه به دلیل طلب 500 میلیونی اش شکایت کرد و پنجره داخلی باشگاه بسته شد. به دنبال این قضیه، بازیکنان دیگر مثل فرزاد حاتمی، سوشا مکانی، حمیدرضا طاهرخانی، درویش وند و ... پیگیر مطالبات شان شدند و مشکلات باشگاه پرسپولیس برای این قضیه چند برابر شد.

پس از این شکایت ها طبق جلساتی که مدیران باشگاه داشتند، قرار شد تا آن ها به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت تعهد بدهند که طی مدت سه ماه این بدهی ها را پرداخت کنند و با همین تعهد پنجره باشگاه پرسپولیس باز شد. اگر آن زمان پنجره باز نمی شد پرسپولیس قادر به استفاده از مهدی ترابی و شهریار مغانلو نبود اما با تعهد و ضمانت باشگاه پرسپولیس پنجره باز شد و همان روزهای پایانی اسفند ماه 99 به باشگاه اعلام کردند اگر تا 17 خرداد 1400 رضایت شاکیان جلب نشود، عواقب سنگین تری در انتظار باشگاه است.

ظاهرا در این مدت باشگاه پرسپولیس  بدهی فرزاد حاتمی و یکی دیگر از بازیکنان را پرداخت کرده اما باشگاه با بقیه بازیکنان حتی تماس هم نگرفته و حالا این قضیه برای پرسپولیسی ها دردسر ساز شده است.

گفته می شود طبق تعهدی که پرسپولیس داده بود، اگر مدارکی دال بر توافق با طلبکاران و پرداخت مطالبات به کمیته تعیین وضعیت ارائه نشود علاوه بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، 3 امتیاز از پرسپولیس کسر می شود. گویا پرسپولیسی ها این تعهد و ضمانت را اسفند ماه داده اند و حالا فرصت سه ماهه به پایان رسیده است و برخی از تیم های لیگ برتری نیز که متوجه این موضوع شده اند پیگیر پرداخت این مطالبات و وضعیت پرسپولیس در این پرونده ها شده اند.

پرسپولیس قرار بود حداکثر تا هفدهم خرداد تمامی پرونده های به مرحله حکم رسیده در کمیته تعیین وضعیت را ببندد اما از فدراسیون خبر می رسد چهار پرونده همچنان باز است، دو پرونده با رضایت بسته شده و یک پرونده هم به استیناف رفته است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها