|

داور بازی حساس بارسلونا - بایرن انتخاب شد

اسلاوکو وینچیچ به عنوان داور دیدار حساس بارسلونا برابر بایرن مونیخ انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

بسیاری از فوتبال دوستان بی‌صبرانه منتظر تماشای دیدارهای مرحله گروهی این هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هستند که قرار است با یک بازی فوق‌العاده جذاب و تماشایی ادامه پیدا کند و بارسلونا چهارشنبه شب در خانه و با حمایت هوادارانش روبروی بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ دیدارهای این دو تیم در چند فصل اخیر همیشه تماشایی و پرگل بوده و از حساسیت و جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده است و حالا دلیل بیشتری هم برای این حساسیت دارد که مربوط به حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسلونا است، مربی‌ای که پیش از این موفق شده بود با بایرن مونیخ فاتح شش‌گانه تاریخی شود.

2097642

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که اسلاوکو وینچیچ به عنوان داور بازی بین بارسلونا و بایرن مونیخ انتخاب شده است و به این ترتیب این داور اهل کشور اسلوونی قرار است قضاوت این بازی حساس را برعهده داشته باشد و همه امیدوار هستند که داوری خوب او بتواند شرایط تماشای یک بازی درخشان را بیش از پیش مهیا کند.

او پیش از این هم دو بار در لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ قضاوت کرده و بازیکنان هواداران این تیم مشکل به او ندارند اما از سوی دیگر، بارسلونا چندان از این انتخاب خوشحال نیست چون پیش از این در دیدارهایی که وینچیچ قضاوت آنها را برعهده داشت به تصمیمات داوری معترض بود و شاید حضور او در این بازی با اعتراض این باشگاه همراه شود.

2097644
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها