|

غول برزیلی به بازی با استقلال و پرسپولیس می رسد

نیمار توانسته است تا در بخشی از تمرینات گروهی الهلال عربستان شرکت کند.

لینک کوتاه کپی شد

طبق گزارش منابع ویژه به "الریاضیه"، نیمار، ستاره برزیلی الهلال، به‌طور جزئی به تمرینات گروهی بازگشت. ریکاردو روزا، بدنساز و مسئول آماده‌سازی بدنی نیمار، برنامه‌ای خاص برای او تنظیم کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ همین منابع اشاره کردند که تیم آماده‌سازی ترجیح می‌دهد تا قبل از اتمام کامل برنامه توانبخشی، نیمار در مسابقات شرکت نکند. نیمار در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ در جریان بازی تیم ملی کشورش برابر اروگوئه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی دچار پارگی رباط صلیبی شد. این آسیب پس از برخورد او با نیکولاس دی لا کروز، هافبک تیم حریف، اتفاق افتاد. او در ۲ نوامبر تحت عمل جراحی در بیمارستان "مایتر دی" برزیل قرار گرفت که توسط رودریگو لازمار، پزشک تیم ملی برزیل، و خوان دوکی، مدیر بخش پزشکی الهلال، انجام شد.

2094115

ژرژ ژسوس، سرمربی تیم، نیمار ۳۲ ساله را در لیست آسیایی تیم قرار داده که به بازیکنان خارجی اجازه می‌دهد به‌طور کامل مشارکت کنند، اما او از لیست بازیکنان حاضر در لیگ روشن عربستان خارج شده و به‌جای او هموطنش رنان لودی در این لیست حضور دارد.

شایان ذکر است که تیم الهلال عربستان، که فصل گذشته سه‌گانه قهرمانی را کسب کرده بود، در میانه ماه آگوست ۲۰۲۳ اعلام کرد که نیمار را از پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به خدمت گرفته است. این انتقال نیمار را به سومین ستاره بزرگ دنیای فوتبال در لیگ عربستان تبدیل کرد، پس از کریستیانو رونالدو در النصر و کریم بنزما در الاتحاد.

نیمار تا پیش از مصدومیتش در ماه اکتبر، در ۵ بازی برای الهلال حضور داشت و در مجموع ۳۶۸ دقیقه بازی کرد (۳ بازی در لیگ و ۲ بازی آسیایی)، که در این مدت ۱ گل برابر نساجی به ثمر رساند، ۳ پاس گل داد و یک کارت زرد دریافت کرد. از زمان مصدومیتش در اکتبر، او بیش از یک سال است که نتوانسته در ترکیب الهلال به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها