|

تکلیف نهایی جواد نکونام در استقلال مشخص شد

می‌شود پیش‌بینی کرد که مسابقه بعدی استقلال مقابل هوادار با یک سرمربی جدید روی نیمکت آبی‌ها شروع بشود.

لینک کوتاه کپی شد

نمایش ضعیف استقلال در مسابقه امشب مقابل السد و شکست دو بر صفر در خانه حریف آن هم پس از باخت در دربی، کار را به جایی رساند که جواد نکونام حتی یک حامی در میان طرفداران استقلال نداشته باشد و این‌چنین دوره کاری او در این باشگاه خیلی زودتر از حد انتظار بسته بشود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ استقلال در این مسابقه شروع نسبتا محکمی داشت، اما پس از اشتباه وحشتناک سید حسین حسینی دیگر خود را پیدا نکرد و در نیمه دوم هم بدترین نمایش این فصل خود را به اجرا گذاشت؛ تا جایی که هر چه بازی به پایان نزدیک می‌شد، دست هواداران استقلال به سمت آسمان بلند بود تا شکست بیش از این سنگین نشود.

نکته عجیب، تفاوت استقلال در دو بازی لیگ نخبگان در مقابل دو تیم قطری (الغرافه و السد) بود که البته ناشی از شرایط کلی حاکم بر این باشگاه نیز هست.

نکته جالب اینکه جواد نکونام که خود داوطلبانه پس از دربی از سمت خود استعفا داده بود، با اصرار مدیران استقلال به کار خود بازگشت تا شاید یکی از اشتباهات بزرگ دوران حرفه‌ای خود را مرتکب شود و جایی برای دفاع از خود باقی نگذارد.

2086658

در شرایطی که هنوز نشست مطبوعاتی استقلال مقابل السد برگزار نشده، به نظر می‌رسد نکونام دوباره درباره جدایی‌اش از استقلال در نشست مطبوعاتی حرف بزند، اما در غیر این صورت طبیعی است که باشگاه خیلی سریع در این باره تصمیم بگیرد، اگرچه تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه نیز کاملا ضروری به نظر می‌رسد.

مسابقه بعدی استقلال مقابل هوادار در تاریخ ۱۴ مهر برگزار خواهد شد و اگر تا آن زمان آبی‌ها با یک مربی خارجی به توافق نرسیده باشند، احتمالا یک مربی موقت هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت؛ تیمی که این فصل را با امید بسیار آغاز کرد اما رویای موفقیت خیلی زود به پایان رسید، حبابی که عمری نداشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها