|

تئاتری که دیگر رویا ندارد؛ ادامه تیره‌روزی‌های شیاطین سرخ در شب اخراج کاپیتان

فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تاتنهام رفت

لینک کوتاه کپی شد

در جریان دیدارهای هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تاتنهام رفت که در نهایت این مسابقه با شکست سه گله شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر در برابر همدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت شاگردان آنژه پوستکوگلو با 3 گل از سد تیم 10   نفره منچستریونایتد عبور کردند و یک پیروزی مهم خارج از خانه را جشن گرفتند.

تاتنهام خیلی زود توانست به گل برسد. برنان جانسون در سومین دقیقه بازی پاس میکی فن د فن، مدافع هلندی تاتنهام را به گل نخست تیمش تبدیل کرد. بعد از این گل تاتنهام به حملات پرفشار خودش ادامه داد و چند موقعیت خوب دیگر هم خلق کرد که آندره اونانا مانع از گلزنی آن‌ها شد.

با گذر دقایق، منچستریونایتد به خودش آمد و توانست کمی به بازی مسلط شود. بازی تا حدی به تعادل رسیده بود که یک کارت قرمز بدموقع تمام برنامه‌های منچستر را به باد داد. اخراج سخت‌گیرانه کریس کاوانا پس از خطای برونو فرناندز روی جیمز مدیسون، باعث شد تا منچستریونایتد از دقیقه 42 ده نفره شود.

اریک تن هاگ در نیمه دوم سعی کرد تا بازی را آرام کند و گل‌های بیشتری نخورد اما در انجام این کار هم ناکام بود. کولوسفسکی، ستاره سوئدی تاتنهام در دقیقه 47 گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه، دومنیک سولانکه، مهاجم گران‌قیمت تاتنهام تیر خلاص را به پیکر منچستریونایتد شلیک کرد تا حساب کار سه بر صفر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها