|

ستاره یورو 2024 در رادار بارسلونا

بارسلونا سعی دارد دنی اولمو را از باشگاه لایپزیش بخرد.

لینک کوتاه کپی شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا برای جذب ستاره لایپزیش و اسپانیا در تابستان امسال پیشنهاد بزرگی ارائه کرده است. به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا پیشنهاد قراردادی ۶ ساله به دنی اولمو داد و حاضر است بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی او را بپردازد. بند آزادسازی اولمو قرار است به زودی منقضی شود، اما این گزارش ادعا می‌کند که بارسلونا موفق به مذاکره برای تمدید آن برای چند هفته دیگر شده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبرورزشی؛ گفته می‌شود که بارسلونا دستمزدی به اولمو پیشنهاد داده که پس از دو فصل اول افزایش می‌یابد؛ مشابه آنچه به روبرت لواندوفسکی و نیکو ویلیامز پیشنهاد شده است.

اولمو همچنین پیشنهاداتی از منچسترسیتی، بایرن، لیورپول و منچستریونایتد دارد و در حال برنامه‌ریزی برای انتقال بعدی خود است. این مهاجم قبلاً گفته بود که دوست دارد به بارسلونا بازگردد و باید صبر کرد و دید که بارسلونا چگونه از عهده معامله با اولمو و همچنین نیکو ویلیامز که هدف اصلی باشگاه است برمی‌آید.

گفته می‌شود که بارسلونا برای تامین مالی قرارداد اولمو مایل به فروش یک بازیکن مهم است، اما هیچ اشاره‌ای به بازیکن خاصی نشده و مشخص نیست که باشگاه به اهداف خاصش در این تابستان می‌رسد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها