|

تکلیف نهایی حضور VAR در لیگ انگلیس مشخص شد

روز گذشته وولورهمپتون به صورت رسمی پیشنهاد حذف وار را به سران لیگ برتر ارائه کرد. این پیشنهاد ماه آینده به رای گذاشته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود درخواست وولورهمپتون، بخش بزرگی از باشگاه‌های انگلیسی - 13 تیم - با ایده کنار گذاشتن تکنولوژی کمک داور ویدیویی مخالف هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آن‌ها دغدغه‌های مطرح شده توسط وولورهمپتون را درک می‌کنند، اما کنار گذاشتن VAR را اقدامی ناکارآمد و مخرب برای جایگاه لیگ برتر می‌دانند. با این حال، چنین موضعی به معنی رضایت تیم‌ها از VAR نیست، آن‌ها ترجیح می‌دهند در روند اجرایی این سیستم اصلاحات بزرگی صورت بگیرد. در جلسه سهام‌داران لیگ برتر در ۱۱ آوریل، هوارد وب، رئیس کمیته داوران، پروژه فناوری آفساید نیمه‌خودکار را ارائه داد. باشگاه‌ها به اتفاق آرا موافقت کردند که این فناوری از فصل آینده به کار گرفته شود.

سران فوتبال انگلیس نیز مانند 13 تیم با ایده وولورهمپتون مخالف هستند. لیگ برتر حق گرگ‌هابرای ارائه چنین پیشنهادی را به رسمیت می‌شناسد، اما معتقد است که حذف VAR منجر به تصمیمات نادرست بیشتری خواهد شد. علاوه بر این، مسئولان لیگ برتر بر این باورند که این پیشنهاد به طور جدی بر اعتبار آن‌ها به عنوان یکی از لیگ‌های برتر فوتبال جهان تأثیر می‌گذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها