|

مورینیو در راه ترکیه؟

باشگاه فنرباحچه برای انتخابات ریاست باشگاه آماده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

زیز یلدرم بیست سال رئیس باشگاه فنرباحچه بود. در انتخابات  سال 2018، علی کوچ ، فرزند ثروتمندترین خانواده ترکیه او را شکست داد (16 هزار رای در برابر 4 هزار رای) و وعده داد دوره ای جدید برای باشگاه آغاز می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طی این 6 سال، علی کوچ 8 سرمربی و بیش از 80 بازیکن را به خدمت گرفت ولی نتوانست به وعده هایی که داده بود عمل کند. فنرباحچه تنها یک بار قهرمان جام حذفی ترکیه شد و گالاتاسارای (2 بار)، باشاک شهیر، بشیکتاش و ترابزون سپور قهرمان سوپرلیگ ترکیه شدند. در فصل جاری هم دو هفته مانده به پایان، گالاتاسارای با 6 امتیاز بیشتر از فنرباحچه صدرنشین جدول رده بندی است. 

حالا طرفداران فنرباحچه خواستار تغییر رئیس باشگاه هستند. آن ها از عملکرد 6 ساله علی کوچ راضی نیستند. علی کوچ هم که قبلا اعلام کرده بود در پایان دوره ریاست، باشگاه را ترک خواهد کرد، تجدید نظر کرده و می خواهد برای بار سوم رییس باشگاه فنرباحچه شود. 

عزیز یلدرم شب گذشته (دوشنبه) در تماس تصویری با یکی از برنامه های شبکه TRT Spor در مورد برنامه هایش برای شرکت در انتخابات ریاست باشگاه فنرباحچه صحبت کرد: بحث های زیادی در مورد انتخابات ریاست باشگاه فنرباحچه صورت گرفته است. من می خواهم تصمیم خودم را اعلام کنم. طی چند روز آینده یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب خواهم داد و اعلام خواهم کرد که کاندیدای ریاست باشگاه فنرباحچه هستم. دلیل این تصمیم چیست؟ من شش سال دور از باشگاه بودم و همه چیز را رصد کردم. همه اتفاقات را پیگیری کردم و افت و خیزهای باشگاه را بررسی کردم. در ضمن 4 سال پایانی دوره ریاست خودم را هم بررسی کردم و به اشتباهاتی که مرتکب شده بودم، پی بردم. من با هیچ کس دعوا ندارم! فقط سعی می کنم با یک استراتژی جدید فنرباحچه را به باشگاهی بزرگتر از قبل تبدیل کنم. هم ما هم مدیریت فعلی باشگاه، اشتباهاتی مرتکب شدیم و حالا باید مشکلات را رفع کنیم.

عزیز یلدرم عزیز یلدرم، کاندیدای ریاست باشگاه فنرباحچه

وی در مورد سرمربی مورد نظرش گفت: در مورد سرمربی دیگر نمی توان با مربیان متوسط یا مربیان سابق باشگاه ادامه داد. باید به دنبال جذب مربیان بزرگ باشیم. ما در سوپرلیگ ترکیه باید قهرمان باشیم و در اروپا هم با سایر تیم های اروپایی رقابتی پایاپای داشته باشیم. فنرباحچه باید به فینال رقابت های اروپایی برسد! من هفته پیش با ژوزه مورینیو دیدار کردم. در این جلسه 2 ساعته به او گفتم که فنرباحچه به مورینیو و مورینیو به فنرباحچه نیاز دارند. گفتم هر کاندیدایی که در این انتخابات برنده شد، بیا و برای فنرباحچه کار کن. ما باید تیمی در حد نام مورینیو آماده کنیم و او می تواند همان کارهایی که در پورتو انجام داد را در فنرباحچه هم تکرار کند. همه چیز خوب پیش رفت و ما با مدیر برنامه های مورینیو در ارتباط هستیم. اگر من رئیس باشگاه شوم، مورینیو سرمربی تیم خواهد بود. مورینیو بازی فنرباحچه و کونیاسپور را تماشا کرده و در مورد تیم با ما صحبت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها