|

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر ژاپن؛ بوشهری ها تنها تردید ترکیب

اینکه مهدی قایدی به دلیل نوع بازی‌اش، روی نیمکت بنشیند و یکی مثل محمد محبی در ترکیب اصلی باشد تنها چالش ترکیب احتمالی تیم ملی است

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله کمتر از 24 ساعت تا رویارویی مهم برابر ژاپن، مهمترین سوال درباره تیم ملی، ترکیبی است که فردا برابر سامورایی‌ها روانه زمین می‌شود. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، قلعه‌نویی همچنان باید بدون ترکیب اصلی‌اش وارد زمین چمن شود چراکه مهدی طارمی را به دلیل اخراج در بازی قبلی، دراختیار ندارد. و این یعنی حداقل یک تغییر اجباری نسبت به بازی قبل برابر سوریه.

تکلیف 3 بازیکنی که باید از فهرست 26 نفره خارج و بازی را از روی سکوها تماشا کنند، کاملا مشخص است و قلعه‌نویی نیازی به خط زدن کسی ندارد. مجید حسینی و صادق محرمی با از دست دادن کامل جام به دلیل مصدومیت، مهمانان همیشگی سکو هستند. مهدی طارمی هم به دلیل محرومیت از این بازی، مجددا سکونشین خواهد شد.

 مهمترین اتفاق درباره ترکیب اصلی بازی با ژاپن، برگشتن محمدحسین کنعانی‌زادگان است. او که بازی با سوریه را به دلیل محرومیت از دست داده بود، برابر سامورایی‌ها به ترکیب اصلی برمی‌گردد تا شاید کمی به قدرت زوج مرکز خط دفاع افزوده شود و دیگر خبری از اشتباهات مرگبار بازی با سوریه نباشد. با حضور او، روزبه چشمی بعد از نمایش تراژیک بازی با سوریه (پر کردن آفساید در صحنه منجر به پنالتی و آن حرکت نفوذی و پاس اشتباه که درنهایت طارمی را وادار به خطا کرد) به نیمکت برمی‌گردد.

چندان نباید به حضور یک بازیکن هجومی به جای طارمی در ترکیب اصلی فکر کرد. تیم ملی بدون شک، طوری وارد زمین بازی با ژاپن می‌شود که بیشترین احتیاط را به همراه خواهد داشت. بنابراین محتمل‌ترین اتفاق این است که امید ابراهیمی را در ترکیب اصلی ببینیم. با او، هم قدرت دفاعی خط دوم زمین بیشتر می‌شود و هم عزت‌اللهی، مجال بیشتری برای جلو آمدن خواهد داشت و به همین دلیل، شاید نمایش بهتری از شماره 6 ببینیم. با ابراهیمی در ترکیب اصلی، سیستم تیم ملی کاملا به 1-3-2-4 شیفت خواهد کرد و این یعنی حضور سامان قدوس در نقش شماره 10. او حالا بهترین فرصت را در استراتژیک‌ترین بازی تیم ملی برای دادن پاس‌های طلایی و نشان دادن خودش دارد.

یک تغییر احتمالی را هم باید در ترکیب تیم ملی برای بازی با ژاپن درنظر گرفت. اینکه مهدی قایدی به دلیل نوع بازی‌اش، روی نیمکت بنشیند و یکی مثل محمد محبی در ترکیب اصلی باشد تا سمت چپ از قدرت دوندگی و جنگندگی بیشتری سود ببرد. 

 ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی با ژاپن:

 علیرضا بیرانوند

 رامین رضاییان

 محمدحسین کنعانی‌زادگان

 شجاع خلیل‌زاده

احسان حاج‌صفی

سعید عزت‌اللهی

امید ابراهیمی 

علیرضا جهانبخش

سامان قدوس 

مهدی قایدی (محمد محبی)

سردار آزمون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها