|

دلیل انتظار سرمایه گذاران چیست؟!

رقیبی که دوج کوین را زمین می زند!

Dogecoin

سرمایه‌گذاران Dogecoin (DOGE) منتظر توییت ایلان هستند، در حالی که سرمایه‌گذاران RenQ Finance (RENQ) از ابزار آن استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Dogecoin (DOGE) و RenQ Finance (RENQ) دو ارز دیجیتال بسیار متفاوت هستند، با موارد استفاده، مبانی سرمایه گذار و تغییرات قیمت متفاوت در حالی که DOGE به دلیل ماهیت میم مانند و پشتیبانی از ایلان ماسک محبوبیت زیادی به دست آورده است، RENQ به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پتانسیل رشد چشمگیر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به تفاوت‌های بین DOGE و RENQ خواهیم داشت و اینکه چرا سرمایه‌گذاران RENQ به جای اینکه منتظر توییت ایلان ماسک باشند، روی سودمندی و پتانسیل رشد آن حساب می‌کنند.

پدیده دوج کوین

Dogecoin در سال 2013 توسط مهندسان نرم افزار Billy Markus و Jackson Palmer به عنوان یک شوخی ایجاد شد. این سگ شیبا اینو از میم «دوج» را به‌عنوان لوگوی خود نشان می‌دهد و آن را به یک ارز دیجیتال سرگرم‌کننده و خوش‌قلب تبدیل می‌کند. با این حال، در سال 2021 به لطف حمایت سرمایه گذاران برجسته ای مانند ایلان ماسک که بارها در مورد این ارز دیجیتال توییت کرده است، محبوبیت پیدا کرد. این توییت‌ها منجر به تغییرات قیمت قابل توجهی شده است، به طوری که قیمت DOGE در برخی مواقع سر به فلک کشیده است.

در حالی که DOGE طرفداران زیادی به دست آورده است و به طور گسترده ای شناخته شده است، فاقد هرگونه کاربرد واقعی یا کاربردی فراتر از یک دارایی سوداگرانه است. ارزش آن عمدتاً از محبوبیت آن و هیاهوی ایجاد شده توسط توییت های ایلان ماسک ناشی می شود.

رویکرد منحصر به فرد RenQ Finance به DeFi

از سوی دیگر، RenQ Finance یک پلتفرم DeFi است که هدف آن انقلابی در فضای DeFi است. رویکرد منحصر به فرد آن به نقدینگی و طیف گسترده ای از محصولات مالی توجه سرمایه گذاران و کارشناسان صنعت را به خود جلب کرده است و بسیاری پیش بینی می کنند که پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیگر مهم در فضای DeFi را دارد.

یکی از ویژگی های اصلی RenQ Finance توکن آن یعنی RENQ است. توکن RENQ برای دسترسی به ویژگی‌های مختلف روی پلتفرم از جمله رای‌گیری در مورد پیشنهادات و شرکت در استخرهای نقدینگی استفاده می‌شود. این توکن مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است و بسیاری پیش بینی می کنند که پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیگر مهم در فضای DeFi را دارد.

RenQ Finance قبلاً موفقیت چشمگیری داشته است و بیش از 13 میلیون دلار در دورهای پیش فروش جاری خود جمع آوری کرده است. این پلتفرم همچنین مورد توجه سرمایه گذاران برجسته و کارشناسان صنعت قرار گرفته است و پتانسیل رشد و موفقیت خود را بیشتر نشان می دهد.

برخلاف DOGE، RENQ دارای کاربرد واقعی و کاربردی فراتر از صرفاً یک دارایی سوداگرانه است. پلت فرم آن به کاربران اجازه می دهد تا با ارائه نقدینگی، استقراض و دارایی های وام دهی، درآمد غیرفعالی کسب کنند. همچنین دارای یک پلتفرم کشاورزی بازده است که در آن کاربران می توانند برای قرار دادن توکن های RENQ خود جوایزی کسب کنند.

EnQ Finance با پتانسیل قابل توجه خود برای رشد توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. پیش فروش این پلتفرم موفقیت چشمگیری بوده است و سرمایه گذاران برجسته و کارشناسان صنعت به آن توجه کرده اند. بسیاری پیش بینی می کنند که RenQ Finance می تواند به یک بازیگر اصلی در فضای DeFi تبدیل شود.

رویکرد RENQ به نقدینگی، کشاورزی بازده و محصولات مالی مورد توجه قرار گرفته است و سرمایه‌گذاران به جای اینکه منتظر توییت‌های ایلان ماسک برای افزایش قیمت باشند، روی سودمندی و پتانسیل رشد پروژه حساب می‌کنند.

نتیجه

Dogecoin و RenQ Finance دو ارز دیجیتال بسیار متفاوت با موارد استفاده و پایگاه های سرمایه گذار متفاوت هستند. در حالی که DOGE به دلیل ماهیت میم مانند خود و حمایت سرمایه گذاران برجسته ای مانند ایلان ماسک محبوبیت زیادی به دست آورده است، RENQ به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود به DeFi و پتانسیل رشد چشمگیر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

همانطور که فضای DeFi به رشد خود ادامه می دهد، RenQ آماده است تا سهم قابل توجهی از این بازار پرسود را به خود اختصاص دهد و سرمایه گذاران به جای اینکه منتظر توییت های ایلان ماسک باشند، روی سودمندی و پتانسیل رشد آن سرمایه گذاری می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها