|

دردسری عظیم!

ایلان ماسک رسوایی دوج کوین را حل می کند؟

Dogecoin

ایلان ماسک به دنبال رد شکایت چند میلیارد دلاری علیه Dogecoin است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک و تسلا پس از شکایت 258 میلیارد دلاری توسط سرمایه گذاران Dogecoin، برای رد شکایت در مقابل دادگاه فدرال منهتن در ایالات متحده بحث کردند. وکلای ماسک این شکایت چند میلیاردی را اثری تخیلی خوانده‌اند. در سال 2022، کیت جانسون، سرمایه گذار دوج کوین، علیه ایلان ماسک به دلیل افزایش الکی قیمت شکایت کرد و این ارز دیجیتال را یک «طرح هرمی» نامید.

وکلای ماسک استدلال کردند که دوج کوین  «امنیت» ندارد و شکایت سرمایه‌گذار نمی‌تواند توضیح دهد که چگونه توئیت‌های احمقانه و بی‌ضرر ماسک روی دوج‌کوین را می‌توان کلاهبرداری نامید. متهمان همچنین استدلال کردند که Dogecoin با داشتن ارزش بازار بیش از 10 میلیارد دلار، آن را به یک سرمایه گذاری قانونی تبدیل می کند. بنیاد Dogecoin همچنین در لیست متهمان با ایلان ماسک و تسلا قرار دارد.

در این دادخواست ادعا شده است که ماسک قیمت توکن را 36000 درصد طی دو سال افزایش داده و در زمان سقوط قیمت نقش مهمی داشته است. در سال 2021، ایلان ماسک در برنامه کمدی آخر شب، Saturday Night Live ظاهر شد و دوج کوین را یک «هیجان» نامید که منجر به قیمت 43 درصدی دوج کوین شد.

Dogecoin توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر در سال 2013 به عنوان یک برداشت ساده از بیت کوین ایجاد شد که دارای الگوی محبوب اینترنتی سگ شیبا اینو است. Dogecoin دارای زمان بلاک نسبتاً سریع فقط یک دقیقه است، به این معنی که تراکنش ها می توانند به سرعت در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال پردازش شوند.

در سال 2021، توییت های رمزآلود ایلان ماسک در مورد Dogecoin باعث رونق این ارز دیجیتال شد. در اوج خود، این ارز دیجیتال با قیمت 0.74 دلار معامله می شد. ایلان ماسک به زودی اعلام کرد که تسلا اجازه پذیرش Dogecoin را برای خرید کالاهای تسلا می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی