|

ایده ای جذاب!

پیش بینی دوج کوین؛خبری خوش برای کاربران!

dogcoin

کارشناسان پیش بینی می کنند که پروتکل Orbeon (ORBN) و Dogecoin (DOGE) در سال 2023 افزایش یابد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به غیر از بیت کوین (BTC)، دوج کوین (DOGE) مسلماً مشهورترین ارز رمزنگاری شده در جهان است. با وجود یک انجمن اختصاصی و تأیید افراد مشهور، Dogecoin در سال 2021 به بالاترین حد خود رسید، علیرغم اینکه به عنوان یک الگوی رفتاری ایجاد شد. قیمتش از آن زمان به شدت کاهش یافته و پروژه‌هایی مانند پروتکل Orbeon با افزایش شدید قیمت در طول پیش فروش آن مورد توجه قرار گرفته، به همین دلیل کارشناسان پیش بینی می کنند که پروتکل Orbeon (ORBN) در کنار Dogecoin (DOGE) در سال 2023 افزایش یابد.

پروتکل Orbeon پیش‌بینی می‌کند در سال 2023 از Dogecoin پیشی بگیرد پروتکل Orbeon یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های DeFi در سال 2023 است. هدف آن برهم زدن بازار سرمایه‌گذاری جمعی با راه‌اندازی چند زنجیره‌ای است که از فناوری NFT برای کمک به استارت‌آپ‌ها در جمع‌آوری سرمایه استفاده می‌کند. در بازار کنونی استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارها ملزم به رقابت برای تأمین مالی سرمایه‌گذاران خطرپذیر هستند، و اغلب کنترل کسب‌وکار خود را در این فرآیند از دست می‌دهند. پروتکل Orbeon این را با NFT های مبتنی بر سهام تغییر می دهد. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است. با استفاده از Orbeon Launchpad، کسب‌وکارهای بررسی‌شده می‌توانند NFT‌های کسری ایجاد کنند که نشان‌دهنده سهام در کسب‌وکارشان است. اینها مستقیماً به سرمایه گذارانی فروخته می شوند که می توانند NFT های خود را در کیف پول غیرمتمرکز Orbeon نگهداری کنند یا آن را در Orbeon Swap بفروشند. پروتکل Orbeon برای محافظت از سرمایه گذاران در برابر هر گونه کسب و کار مخرب، مکانیزم "پر کردن یا کشتن" را ایجاد کرده است. اگر یک کسب و کار نتواند به اهداف مالی خاصی دست یابد، سرمایه گذاران به طور خودکار بازپرداخت انجام می‌دهند.

یکپارچگی نقش مهمی را در پروتکل Orbeon ایفا می کند و چندین ویژگی امنیتی در پروژه تعبیه شده است. اولاً نقدینگی ده سال قفل است. ثانیا، توکن های تیم به مدت یک سال قفل هستند و هر سه ماه بعد از ماه سیزدهم منتشر می شوند. ثالثاً، پروتکل Orbeon با موفقیت توسط Solid Proof ممیزی شده است. این ویژگی ها ایمنی سرمایه گذار را تضمین می کند و به ایجاد اعتماد سرمایه گذار در طول پیش فروش پروتکل Orbeon کمک کرده است. پیش فروش در حال حاضر در مرحله سوم است، با 51,915,974 از 75,040,000 توکن ORBN که قبلاً فروخته شده است. در مجموع، 888 میلیون توکن (ORBN) ایجاد خواهد شد که 40 درصد از آنها در حین پیش فروش فروخته خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که مرحله سوم تا پایان ژانویه به فروش برسد و سرمایه‌گذاران اولیه بیشترین سود را از افزایش قیمت خواهند برد. در کنار افزایش قیمت، دارندگان ORBN همچنین به یک گروه سرمایه‌گذار VIP دسترسی خواهند داشت، پاداش‌های سهام را دریافت می‌کنند و حق حاکمیت و رای خواهند داشت. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که پروتکل‌های Orbeon ORBN تا پایان پیش‌فروش به 0.24 دلار خواهد رسید، که به این معنی است که در سال 2023 از Dogecoin پیشی خواهد گرفت.

 دوج کوین Dogecoin در آخرین بازار نزولی به کاهش خود ادامه می دهد و فرصت جدیدی برای خرید ارائه می دهد Dogecoin یکی از فعال ترین انجمن های ارزهای دیجیتال در بازار را دارد. جدای از حمایت شدن توسط ایلان ماسک، جامعه Dogecoin به طور مداوم در حال ایجاد الگوهای رفتاری و تبلیغاتی در اطراف پروژه است، علیرغم اینکه برنامه های کاربردی زیادی در دنیای واقعی ندارد.

در سال 2021، قیمت Dogecoin (DOGE) به 0.7316 دلار افزایش یافت، علیرغم اینکه تنها یک سال قبل از آن فقط 0.002 دلار ارزش داشت. این منجر به سرفصل های جهانی و پوشش Dogecoin شد و سرمایه گذاران در سراسر جهان برای خرید آن هجوم آوردند. هیپ در اطراف Dogecoin از آن زمان کاهش یافته است، که اکنون 0.07659 دلار ارزش دارد. اگرچه این پروژه در طول سال جهش‌هایی را تجربه می‌کند، بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند که Dogecoin به دلیل عدم کاربرد آن همیشه یک سرمایه‌گذاری مبتنی بر هیاهو خواهد بود با این حال، این می‌تواند منجر به افزایش قیمت در آینده نزدیک شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها