|

تحلیلی تکنیکال!

ثانیه های مهم برای افشای سرنوشت بیت کوین!

bitcoin

.به همین دلیل حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز نشست بعدی FOMC طبق برنامه رسمی در تاریخ ۲ نوامبر برگزار خواهد شد. این نشست مهم تقریباً هر یک تا دو ماه یک بار اتفاق میافتد و به این دلیل مهم است که در این نشست است که فدرال رزرو تصمیم میگیرد در رابطه با اقتصاد و حفظ سلامت آن چه کاری انجام دهد و باتوجه به این نشست ممکن است تغییراتی عظیمی برای بیت کوین رخ دهد اینکه بیت کوین در چه مسیری قرارگیرد بستگی به این نشست دارد، انتظار میرود که نرخ بهره افزایش دیگری را شاهد باشد که بدون شک تأثیر عمیقی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

بیت‌کوین در محدوده بین ۲۰۳۵۰ تا ۲۰۸۰۰ دلار در حال نوسان است. همانطور که انتظار می‌رفت، رقابت بین خریدار و فروشنده در بازار رمزارز پیش از تصمیم گیری نرخ بهره FOMC و فدرال رزرو در ۲ نوامبر ادامه دارد. فعالان بازار رمزارز همچنین انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را ۷۵ واحد پایه (bp) افزایش دهد.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۱ تریلیون دلار است که ۱.۰۶ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. از طرفی، ۹.۶ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.به همین دلیل حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۸.۱۲ درصد کاهش یافته و به ۷۲.۰۳ میلیارد دلار رسیده است. و طبق گزارش بلاک چین دات کام، نرخ هش بیت کوین پس از افزایش حدود ۶۰درصدی از ابتدای سال، در ۱ نوامبر (۱۰ آبان) مجدداً به بالاترین حد خود در ۲۶۷ اگزاهش بر ثانیه رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها