|

سوالی جنجالی!

شیبااینو کاربران خودرا به چالش کشید!

shibainu

شیبا اینو با دو سوال دارندگان خود را به چالش میکشد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سیستم رسمی توییتر Shiba Inu اخیراً تیم SHIB را با یک سوال به چالش کشید و در تلاش است نظر عمومی را در مورد این دارایی بداند. پس از عرضه دو سال پیش، این توکن با پیشرفت قابل توجهی شاهد پذیرش جهانی بود. چشم انداز Shiba Inu در جامعه ارزهای دیجیتال برای تیم پشت این دارایی جالب است. در نتیجه، دسته رسمی توییتر آن روز جمعه سوالی را مطرح کرد و به طرفداران اجازه داد تا نظر خود را در مورد این دارایی بیان کنند. تیم در توییتی گفت: "شیب ___________ است." چندین حامی نظرات خود را بیان کرده‌اند، که اکثریت قریب به اتفاق نظرات نشان‌دهنده احساسات مثبت در مورد دارایی است، با توجه به انعطاف‌پذیری آن در زمانی که بازار نزولی چندین دارایی را به زانو درآورده است.

به نظر می‌رسد نهنگ‌های SHIB وارد یک جنون انباشتگی شده‌اند که نشان‌دهنده چشم‌انداز کلی صعودی در مورد دارایی با وجود بازار نزولی رایج است. Crypto Basic اخیراً انباشت نهنگ 3.37T SHIB را به ارزش 37.4 میلیون دلار گزارش داد. حجم معاملات این دارایی نیز بیش از 102 درصد افزایش یافته.

گزارش‌های مربوط به آخرین تراکنش نهنگ به دنبال یک حرکت انباشته قبلی بود که شاهد آن بود که نهنگ دیگری تا 3.94T SHIB به ارزش 43.18 میلیون دلار جمع آوری شد. هر دو معامله در یک روز انجام شد. عوامل مؤثر بر این روند انباشت همچنان یک راز است، اما نشان می دهند که پیشرفت قابل توجهی در آینده وجود دارد.احساسات عمومی پیرامون شیبا اینو اخیراً مطلوب بوده است. صرافی بیت استامپ مستقر در لندن خاطرنشان کرد که Shiba Inu را برای مشتریان آمریکایی خود فهرست می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی