|

چطور به شیبااینو امیدوار باشیم؟

Shiba Inu

-طبق نمودار روزانه شیبا اینو توانسته از سطح حمایت محلی جهش کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-طبق نمودار روزانه شیبا اینو توانسته از سطح حمایت محلی جهش کند، اما به دلیل عدم حرکت، رشد چندانی نداشته است. پشتیبانی خط روند در زمان انتشار، Shiba Inu در حال حرکت به سمت پشتیبانی روند است که در ماه جولای شکل گرفت. این محدوده آخرین پشتیبانی برای توکن شیبااست زیرا میانگین متحرک نمایی و منظم 50 روزه نمی تواند تحت فشار فروش زیادی که از طرف نهنگ ها وارد میشود را تحمل کند.

اگر از افزایش غیرمنتظره قیمت در 15 آگوست چشم پوشی کنیم، SHIB از اواخر خرداد در محدوده قیمتی صعودی باقی مانده و به طور مداوم در محدوده روزهای خودرا سپری کرده است. اگر محدوده فشار فروش موجود را حفظ کند، SHIB می‌تواند سود فعلی را حفظ کرده و بیشتر به سمت مناطق بالاتر حرکت کند.پروفایل های حجم دارایی نشان  دهد که توکن هیچ گونه حمایت و کمکی از سوی سرمایه گذاران بزرگ خرده فروشی یا نهادی دریافت نمی کند، که یکی از دلایل اصلی این عملکرد ضعیف است.

با سقوط بیت کوین به زیر 20000 دلار، بار دیگر شاهد خروج سرمایه هستیم. آینده شیبا اینو چیست؟ در حال حاضر، Shiba Inu شدیداً به حمایت خرید از سوی سرمایه گذاران نیاز دارد، چون اگر توکن بیشتر از این دراین محدوده باقی بماند، به احتمال زیاد ناپدید می شود. هر آزمایش سطح پشتیبانی محلی برای شیبا خطرناک است، زیرا یک تلاش ناموفق برای پرش منجر به سقوط احتمالی زیر منطقه 0.00001 دلار می شود.

همانطور که شاهد جدیدترین جهش قیمت 40 درصدی بودیم، شیبا اینو برای بازدهی بزرگ بازار نیازی به جریان های عظیم سرمایه ندارد. حتی اگر کوچکترین خرید از سوی نهنگ ها انجام شود منجر به رشد بیشترخواهد شد. در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.000012 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها