|

دلیل نزول دوج کوین؟

دلیل ورود دوج کوین به منطقه خوفناک چیست؟

Dogecoin

یمت Dogecoin از زمان بالاترین قیمت خود که در ماه مه 2021بود در یک روند نزولی گسترده قرار گرفته است. این تغییر به چند دلیل بستگی دارد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با وجود روند نزولی کلان، قیمت دوج کوین حدود 0.12 دلار است.قیمت Dogecoin از زمان بالاترین قیمت خود که در ماه مه 2021بود در یک روند نزولی گسترده قرار گرفته است. این تغییر به چند دلیل بستگی دارد اما عامل مهم به دلیل فرار سرمایه گذاران به Shiba Inu قاتل Dogecoin است. صرف نظر از این، میم کوین ممکن است قبل از ادامه روند نزولی شاهد یک روند صعودی جزئی باشد.

دوج کوین

قیمت Dogecoin به آرامی سقوط می کند ؟

قیمت دوج کوین در ده ماه گذشته ۸۵ درصد کاهش یافته است و هیچ نشانه‌ای از تغییر روند موجود نیست. از 4 دسامبر، DOGE بیشتر ارزش بازار خود را از دست داده و اکنون با شکستن سطوح حمایتی حیاتی به این کار ادامه می دهد.اخیراً، DOGE از پایه 0.127 دلار شکسته شد و آن را به یک مانع مقاومت تبدیل کرد. سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت Dogecoin حدود% 10  افزایش یابد و آن را مجدداً آزمایش کنند تا یک چرخش را تأیید کند. در حالی که این حرکت صعودی کوتاه مدت و موقت است، احتمالاً با ادامه روند نزولی که شکاف ارزش منصفانه (FVG) را از 0.12 دلار به 0.07 دلار پر می کند، دنبال خواهد شد.

دوج کوین

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت Dogecoin به 0.14 دلار برسد، که میانگین قیمت خرید 280000 آدرس است که تقریباً 26.9 میلیارد توکن  DOGECOIN خریداری کرده اند.آنجایی که این شرکت‌کنندگان بازار این توکن‌ها را با ضرر نگه می‌دارند، حرکت به این حوزه احتمالاً با فشار فروش از سوی سرمایه‌گذارانی که سعی در شکستن قیمت دارند مواجه خواهد شد. بنابراین، سود برای DOGE در منطقه 0.14 دلار محدود خواهد شد.علاوه بر این، چشم‌انداز نزولی قیمت Dogecoin از دیدگاه ماکو، کاهش تعداد تراکنش‌ به ارزش 100000 دلار یا بیشتر بوده و در سه ماه گذشته از 3000 به 700  رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی