|

سیگنال هایی که کاربران باید از آن ها با خبر شوند!

راز عجیب شیبا اینو چیست؟

SHIBAINU

علت نزول قیمت شیبا اینو چیست؟دلیل منفی شدن نرخ های تامین مالی چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-نرخ های تامین مالی SHIB در صرافی های متعدد منفی شده است، معنی آن چیست؟در حالی که میم کوین Shiba Inu به طور مداوم صنعت ارزهای دیجیتال را شگفت زده می کند اکنون نرخ های سرمایه گذاری در صرافی های متعدد از جمله Binance به سطوح منفی رسید. اگرچه چیز بدی به نظر می رسد، اما در واقع فقط بازتابی از جو فعلی در بازار است. نرخ منفی بودجه به چه معناست؟ نرخ‌های تامین مالی، پرداخت‌هایی هستند که هم خرس‌ها و هم گاوها برای تثبیت قیمت قراردادهای آتی دائمی انجام می دهند و تلاش میکنند که توکن ها را به ارزش دارایی پایه یا افزایش قیمت لحظه ای برسانند. نرخ تامین مالی کارکرد ضروری برای عملکرد مناسب قراردادهای دائمی است.معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال می توانند از نرخ های تامین مالی برای تعیین شرایط فعلی بازار استفاده کنند.

WhatsApp Image 2021-10-29 at 12.06.26معمولاً تأمین مالی مثبت به این معنی است که بیشتر معامله‌گران خوش‌بین هستند و تأمین مالی بیشتر و مثبت معطوف به معامله‌گران کوتاه مدت است. تامین مالی منفی به این معنی است که خرس‌ها برای باز کردن موقعیت‌های بیشتر به معامله‌گران طولانی مدت کمک مالی می‌کنند.با رسیدن SHIB به ATH جدید و با رشد تقریبا 100 درصدی در سه روز گذشته، اکثر معامله گران دارایی خود را بیش از حد افزایش دادند و از این رو، شروع به بستن موقعیت خرید خود می کنند.

از آنجایی که نرخ های تامین مالی شیبا اینو به مقادیر منفی رسیده است، می توانیم عواقب آن را بررسی کنیم. در حال حاضر، SHIB در چهار ساعت گذشته 10 درصد عقب نشینی کرده است. فشار فروش اضافی ممکن است ناشی از شرایط و جو منفی کلی در بازار باشد. منطقه ردیابی SHIB به احتمال زیاد به مقاومت روانی 0.00006 دلاری بستگی دارد که هنوز شکسته نشده است.از سرگیری مجدد SHIB هنوز تسریع نشده است و نشان می دهد معامله گران ترجیح می‌دهند دارایی خود را نگه دارند تا اینکه آنها را بفروشند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها